فیلم /پایان فعالیت نمایشگاه های بیلدکس و های تک سوریه /همراه اول نوآوری کرد

دمشق - ایرنا - فعالیت نمایشگاه های ساختمانی (بیلدکس) و فناوری اطلاعات و ارتباطات ( های تک ) سوریه که با حضور برند های داخلی و بین المللی و شرکت هایی از کشورمان برگزار می شد در مراسمی با حضور مدیران صنعت ساختمان و ارتباطات سوریه و اعضای شرکت های سوری و خارجی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا از محل شهر نمایشگاهی دمشق ،همزمان با افتتاح نمایشگاه بیلدکس و با حضور ۱۵۰ برند داخلی و بین المللی از جمله شرکت های ایرانی ، فعالیت های نهمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (HITEC) به همت گروه نمایشگاه های عربی با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری امروز در محل نمایشگاه جدید دمشق آغاز شد که پس از گذشت ۵ روز امشب به پایان رسید.

شرکت های ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (های تک) سوریه با ارائه نوآوری ها و طرح های مختلف در زمینه آی تی و اطلاعات و ارتباطات باعث جذب بازدیدکنندگان و کاربران فضای مجازی شدند.

این شرکت های در زمینه ساخت و پرتاب ماهواره ،شبکه های نگهداری تلفن همراه، تجهیزات مخابراتی ،فیبر نوری، امنیت شبکه و .... محصولات و اطلاعات خود را ارائه کردند که مورد استقابل سوری ها و رونق گرفتن نمایشگاه های تک سوریه شد.

ارائه دستاوردهای نوین توسط همراه اول

اپراتور تلفن همراه اول از کشورمان در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات سوریه دستاوردهای قابل توجهی در زمینه های امنیت شبکه تلفن همراه ، اپلیکیشن های حمل و نقل عمومی و برنامه درسی دانش آموزان ، پلمب هوشمند کانتینرهای بار و کالا ، ارائه نرم افزارهای شبکه همراه ، نسل جدید بی سیم و...ارائه کرد.

همراه اول با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی سوریه (HiTech ۲۰۲۳)، آخرین دستاوردها و خدمات قابل ارائه خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.

همراه اول در نهمین نمایشگاه بین المللی HiTech سوریه با شعار Digital Future in Perspective حضور دارد که در سه زون «زندگی دیجیتال»، «راهکارهای تجاری» و «زیرساخت های شبکه و امنیت» دستاوردهای نوین خود را در معرض دید تجار و کسب و کارهای کشورهای مختلف قرار داده که با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

در دو روز ابتدایی نمایشگاه وزیر اتصالات سوریه و معاونین وی، حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن حضور در نمایشگاه از غرفه همراه اول بازدید کردند.

نمایشگاه HiTech سوریه جایگاه خود را به عنوان مهمترین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح سوریه تثبیت کرد که می تواند فرصتی برای آشنایی با آخرین برنامه ها و فناوری های مورد استفاده در زمینه ارتباطات و اقتصاد دیجیتال باشد.

نمایشگاه HiTech سوریه، به عنوان تنها نمایشگاه تخصصی حوزه IT و ICT این کشور، موقعیتی را فراهم کرده که شرکت های تخصصی در حوزه های مذکور در آن مشارکت کنند و همچنین مکانی است که بازدیدکنندگان اعم از متخصصان، تجار، مدیران و مسئولان ذی ربط و مشتاقان صنعت ICT برای تبادل تجارب، نمایش ایده های جدید و ایفای نقش موثر در گسترش و توسعه صنعت ICT و اقتصاد دیجیتال سوریه می شود با هم گفتگو کنند.

امنیت شبکه های تلفن همراه

برنامه برای دانش آموزان

اپلیکیشن حمل ونقل عمومی

نسل جدید بی سیم

ارتباطات سیار

نصب پلمب هوشمند روی کانتینرهای بار

اپراتور سوم سوریه ، وفا تلکام

وفا تلکام برای اولین بار به عنوان حامی رسمی راه‌اندازی نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ارتباطات و فناوری اطلاعات "هایتک" Hitech که با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری سوریه برگزار شد، شرکت کرد.

دکتر غسان سابامدیرعامل شرکت،درباره حضور وفا تلکام در این نمایشگاه گفت: ما مفتخریم که اولین حضور خود را از طریق نمایشگاه های تک داشته باشیم.

وفا تلکام در پاویون خود در حال انجام اولین آزمایش فناوری 5G است که یکی از جدیدترین فناوری‌های ارتباطی جهانی است و عصر جدیدی در بهبود عملکرد شبکه ارتباطی، افزایش سرعت و کاهش زمان پاسخگویی و بهره‌مندی از پلتفرم‌های مانند بازی‌ها و ویدیوها را ارایه خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha