۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85137486
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

زیباسازی نمازخانه مدارس گلستان با مشارکت دانش‌آموزان امکان‌پذیر است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به نقش موثر مدارس در افزایش علاقه به تقویت بنیان مذهبی دانش‌آموزان، خواستار جلب مشارکت بیشتر دانش آموزان برای زیباسازی نمازخانه های مدارس استان شد.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: بسترسازی و توجه ویژه به فرهنگ نماز در مدارس دانش آموزان گلستان را در مقابل آسیب‌های احتمالی ایمن می‌کند.

وی بیان کرد: حضور مستمر و منظم امامان جماعت در مدارس در ترویج و توسعه فرهنگ نماز تاثیرگذار بوده و دانش‌آموزان با برنامه‌های متنوع به اقامه نماز جذب می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت استحکام بنای مدارس غیردولتی تاکید کرد: باید حمایت از این‌گونه مدارس را در راستای استحکام بناهای آموزشی گلستان بیشتر کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استحکام بنای مدارس غیردولتی از موضوعات حقوق عامه است و با جدیت پیگیری می‌شود و در این موضوع با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

زیباسازی نمازخانه مدارس گلستان با مشارکت دانش‌آموزان امکان‌پذیر است

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم با اشاره به طرح ساماندهی و تجهیز نمازخانه‌های مدارس گفت: فصل تابستان بهترین فرصت برای تجهیز و زیباسازی این مکان فرهنگی است که انجام آن همراه با برنامه‌های متنوع و خلاقانه می‌تواند نقش زیادی در تقوت باورهای دینی دانش‌آموزان داشته باشد.

سیدرضا نظری افزود: ترویج و توسعه نماز در دانش‌آموزان، از آسیب‌های اجتماعی آنان در آینده جلوگیری کرده و نقش بازدارنده دارد.

وی همچنین بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی در مدارس گلستان تاکید کرد و گفت: در این راستا، کتاب‌ها، دفاتر و کاغذهای باطله دانش‌آموزان جمع‌آوری و با پول حاصل از فروش آن‌ها برای مدارس محروم کامپیوتر تهیه خواهد شد.

گلستان با ۲ میلیون نفر جمعیت ۴۰۲ هزار دانش آموز دارد که تحصیل این شمار در سه هزار مدرسه بر عهده ۲۴ هزار فرهنگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha