۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۳۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85137491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۷۹ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر زنجان در دست ساخت است

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت:هم اکنون ۱۳ پروژه بنیاد با یک هزار و ۳۷۹ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان شامل هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار و آببر در دست ساخت است.

رضا خواجه ای روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این تعداد، ۳۶۸ واحد در منطقه گلشهر زنجان در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن در حال اجراست.

وی اضافه کرد: تاکنون بنیاد مسکن زنجان ۲۷۸ قطعه زمین از سوی اداره راه و شهرسازی برای احداث یک هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن دریافت کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت:در مجموع پروژه های در دست اجرا یک هزار و ۷۴۷ واحد مسکونی به مساحت ۲۳۸ هزار و ۱۶۹ متر مربع و پروژه های در دست طراحی، یک هزار و ۹ واحد به مساحت ۱۲۵ هزار و ۵۷۶ متر مربع است.

این مسوول خاطرنشان کرد: اجرایی کردن برنامه های مسکن، مستلزم همکاری همه جانبه تعداد زیادی از دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی در کنار مشارکت عامه مردم است.

به گفته وی همه دستگاه های ذی ربط و خدمات رسان در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت های پروژه های مسکن باید پای کار باشند تا پروژه ها به موقع به مردم واگذار شود.

خواجه ای افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره مسئولیت برنامه ریزی، تامین زمین و انجام مطالعات و تهیه طرح‌های لازم برای پروژه های احداث مسکن اقشار کم درآمد را بر عهده دارد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha