برخورد کامیون و اتوبوس در محور اسلام آبادغرب، ۲۳ مصدوم برجای گذاشت

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: براثر تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس در محور اسلام‌آبادغرب به حمیل ۲۳ نفر مصدوم شدند.

محمدباقر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت ۶ صبح امروز و در محور اسلام‌ آباد به حمیل، در پنج کیلومتر مانده به شهر حمیل، نرسیده به گردنگاه روستای قوچمی بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون ۱۰ تن‌ ولوو به وقوع پیوست.

وی افزود: طی تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ با مرکز کنترل و و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت مبنی بر وقوع این حادثه بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه امام حسن مجتبی (ع) حمیل شعبه اسلام آباد غرب به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: پس از ارزیابی و انجام کمک های اولیه مشخص شد در این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شده اند که با همکاری امدادگران این جمعیت و عوامل فوریت های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند.

محمدی با بیان اینکه در این حادثه تاکنون هیچ فوتی گزارش نشده است، ادامه داد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

به گزارش ایرنا، محور اسلام آباد غرب به حمیل در حدود ۶۰ کیلومتری کرمانشاه یکی از مسیرهای پرتردد است و استان کرمانشاه را به استان های ایلام و لرستان متصل می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha