۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85137684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در ایلام تشکیل شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85137684
قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در ایلام تشکیل شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در این استان به منظور افزایش مشارکت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلال حمره روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی با مجموعه مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: قرارگاه تربیتی و نصیب برابر آموزشی با هدف تعامل بیشتر بین نوسازی مدارس و آموزش و پرورش در راستای انجام بهتر امورات تشکیل می شود.

وی افزود: نقش اصلی این قرارگاه نیازسنجی، امکان سنجی، تنظیم‌گری، تسهیل‌گری مدیریت درون آموزش و پرورش و بسیج ظرفیت‌های سایر نهادها و سازمان‌های کشور برای عدالت تربیتی در مناطق محروم و کم برخوردار است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام بیان کرد: همچنین در این طرح، توسعه فضاهای آموزشی و حذف مدارس سنگی و کانکسی با نگاه ویژه ای دنبال می شود.

حمره به طرح مولدسازی اشاره کرد و یادآور شد: در این طرح فروش املاک مازاد و استفاده بهینه از مدارس موجود اجرا می شود یعنی اگر مدرسه محوطه های اضافی دارد می تواند در خارج از ساعات آموزشی به عنوان منبع درآمدی برای آموزش و پرورش از آن استفاده و درآمد آن صرف آموزش همان منطقه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به نبود مجموعه ورزشی گفت: این خلا موجب شده این استان نتواند میزبان مسابقات کشوری باشد.

علی درویشی بیان کرد: در استان ایلام ۱۴ سالن ورزشی برون مدرسه وجود دارد که چهار سالن در شهر ایلام و ۱۰ سالن در سایر شهرستان ها قرار داشته که سیستم های گرمایشی و سرمایشی آنها معیوب است و به تعمیر اساسی نیاز دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha