۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85137793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار نقطه حادثه دیده محور کرج – چالوس بهسازی شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85137793
چهار نقطه حادثه دیده محور کرج – چالوس بهسازی شد

کرج – ایرنا – مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اظهارکرد: چهار نقطه از محور حادثه دیده کرج – چالوس که در سیلاب پنجشنبه شب گذشته آسیب دیده بود، بهسازی شد.

علی زندی فر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا،‌ گفت: هشت نقطه از محور کرج - چالوس به طول ۲۵ کیلومتر در سیلاب اخیر آسیب دید که اکنون چهار نقطه از آن بازسازی شده و چهار نقطه دیگر در حال بازسازی و بهسازی است.

وی با تاکید بر اینکه در ساعات اولیه وقوع سیلاب در محور کرج – چالوس تیم های راهداری و دیگر دستگاه های امدادی استان در محور حضور داشتند،‌ افزود: یک هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو گرفتار در سیلاب داشتیم که با هماهنگی های صورت گرفته ۶ دستگاه اتوبوس مسافران خودروهای مذکور را به استان های تهران و البرز انتقال داد.

زندی فر خاطرنشان کرد: حدفاصل تونل الف و ب با حجم بسیار زیادی از مصالح مواجه شده و این امر سبب شده تا کمبود فضا کار تخلیه مصالح را با مشکل مواجه کند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اظهارکرد: نبود فضای مناسب سبب شده تا خودروهای تخلیه و کامیون ها با دنده عقب حرکت و مصالح را حمل کنند و همین امر سبب شده تا عملیات بهسازی و پاکسازی جاده زمانبر باشد.

چهار نقطه حادثه دیده محور کرج – چالوس بهسازی شد

زندی فر با بیان اینکه هفت تیم راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات به صورت سه شیفت در حال عملیات پاکسازی جاده هستند، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی و تجهیزات از استان های تهران،‌ مازندران،‌ قم و قزوین نیز برای عملیات پاکسازی و بهسازی محور کرج – چالوس در این محور حضور دارند.

وی گفت: در جریان سیل هفته گذشته ۲ نقطه تکاوران و خوزنکلا دچار مشکل و آسیب های شدیدی شده بودند که دو باند مفید برای تکاوران فراهم شده و الان مشکلی برای تردد در این نقطه نیست اما در خوزنکلا محور دچار ریزش و سیلاب شده که تیم های عملیاتی راهداری مشغول بازسازی مسیر در این نقطه هستند و علاوه بر آن در تلاش هستیم تا محور جایگزین برای آن احداث کنیم.

بارش سیل آسای پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه سبب خسارت فراوانی به جاده کرج – چالوس، خرابی و نابودی بیش از ۵۰ دستگاه خودرو، تخریب یک رستوران و مصدومیت ۱۹ نفر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha