۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 85137900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پولادگر: پوریا باید رویه ۵۰ ساله‌اش در فدراسیون بدمینتون را تغییر دهد

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با تاکید بر تغییر رویه در این رشته گفت: ۵۰ سال است که پوریا می‌گوید بدمینتون ایران قدرت غرب آسیاست. ما تا کی باید صرفا قدرت غرب آسیا باشیم؟ او باید این رویه را تغییر دهد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان که ریاست مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمینتون را بر عهده داشت، در جریان برگزاری مجمع در واکنش به انصراف محمد فرجی از کاندیداتوری، تذکر داد و گفت: به دور از اخلاق است که یک کاندیدا برای تبلیغ کاندیدای دیگر ١٠ دقیقه صحبت کند و بعد انصراف دهد. وی باید از ابتدای مجمع انصراف خود را اعلام می‌کرد.

پولادگر با اشاره به ریاست مجدد محمدرضا پوریا بر فدراسیون بدمینتون گفت: بدمینتون رشته‌ای است که قدمت و مخاطبان زیادی در میان خانواده‌ها دارد و به همین دلیل از پوریا که بیش از ١٢ سال ریاست بدمینتون را برعهده داشته، توقع بیشتری دارم. بدمینتون رشته ارزانی است و باید پرستاره باشد اما ستاره‌های این رشته در حال حاضر حاضر کم هستند.

وی افزود: اگر بدمینتون ثمره‌ای نداشته باشد، این همه تلاش و کار بیهوده است. بعد از این همه سال هر فردی می‌آمد می‌توانست از سفر شروع کند و ستاره‌های زیادی بسازد. ما استعدادهای زیادی در بدمینتون و کسب سهمیه المپیک در این رشته داریم اما چرا در این رشته حرفی برای گفتن نداریم؟

پولادگر یادآور شد: ۵۰ سال است که پوریا می‌گوید بدمینتون ایران قدرت غرب آسیاست. ما تا کی باید صرفا قدرت غرب آسیا باشیم؟ او باید این رویه را تغییر دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha