دانشگاه آیت‌الله بروجردی (ره) در ۴ رشته گرایش مقطع ارشد دانشجو می‌پذیرد

تهران- ایرنا- شورای گسترش و برنامه‌ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در چهار رشته گرایش جدید برای دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی (ره) را صادر کرد.

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی وزارت علوم، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آیت‌الله‌ العظمی بروجردی (ره) در این زمینه گفت: مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در چهار رشته گرایش جدید؛ -زبان‌شناسی گرایش حقوقی - علوم سیاسی گرایش دیپلماسی و سازمان‌های بین‌الملل - مطالعات قرآن و حدیث، گرایش معارف قرآن - مهندسی برق گرایش برنامه‌ریزی و مدیریت سیستم‌های انرژی الکتریکی صادر شد.

به گزارش ایرنا، دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره)، دانشگاه فرصت‌آفرین و جامعه‌محور یکی از مراکز آموزش عالی دولتی شهرستان بروجرد در استان لرستان است.

این دانشگاه دارای سه دانشکده علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه، سه هسته پژوهشی ، ۱۴ رشته و همچنین ۱۵ گرایش ارشد است. بیش از ۵۳۰۰ دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند که از این تعداد، بیش از ۴۴۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی وبیش از ۸۰۰ دانشجو در مقطع ارشد تحصیل می‌کنند.

همچنین دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) دارای ۱۰۱ عضو هیأت علمی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha