۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85138102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در گناباد کشف شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبر: 85138102
۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در گناباد کشف شد

گناباد- ایرنا-رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گناباد گفت: ۲۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ دوم غلام علی زنگنه روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گناباد افزود: ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر هم طی سال گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار گناباد نیز با اشاره به اهمیت توجه به اشتغال معتادان بهبود یافته، خواستار توجه بیشتر مسوولان در جلوگیری از بازگشت مجدد آنان به اعتیاد شد.

سید حسن شریفی مقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه بیکاری معتادان بعد از ترک اعتیاد یکی از دلایل بازگشت آنان به اعتیاد است، باید با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، این افراد بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: با کاهش معضل اعتیاد به مواد مخدر بقیه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نظیر سرقت، طلاق و غیره در جامعه کاهش می یابد.

رییس اداره بهزیستی گناباد هم با اشاره به اینکه دو سوم معتادان تحت درمان در مراکز ترک اعتیاد این شهرستان غیر گنابادی و از سایر شهرستانهای همجوار هستند، گفت: این مساله نظارت بر آنان به خصوص بعد از ترک اعتیاد را با مشکل مواجه کرده است.

علی آراسته افزود: ۹۰ نفر از معتادان بهبود یافته گناباد بعد از فرآیند ترک اعتیاد، جهت دریافت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

هم اکنون پنج کمپ و مرکز ترک اعتیاد در گناباد فعال است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha