۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85138241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عدم توان پرداخت مهریه قتل پدر زن را در البرز رقم زد  

کرج - ایرنا - سرپرست پلیس آگاهی البرز گفت: مردی ۳۹ ساله که از همسرش جدا شده بود به دلیل عدم توان پرداخت مهریه پدر همسر سابقش را به قتل رساند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "حکمت اله شجاعی" اظهار کرد : اوایل خرداد ماه سال جاری خبری مبنی بر ترساندن یک پیرمرد ۷۰ ساله به وسیله سلاح گرم به پلیس آگاهی این استان ارجاع شده و بررسی جزئیات این خبر در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: در همان بررسی های اولیه مشخص شد که داماد سابق متوفی به دلیل عدم توان پرداخت مهریه همسرش، با نام برده دارای اختلاف بوده که این امر موجب شده تا داماد سابق به وسیله سلاح گرم مقتول را به قتل برساند.

وی با اشاره به متواری بودن قاتل خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات کارآگاهی و اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل در یکی از محلات تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی این شخص دستگیر شد.

شجاعی در خصوص علت و انگیزه قاتل از انجام این جنایت گفت: متهم به دلیل عدم توان پرداخت مهریه همسر سابق خود و اختلافاتی که از گذشته با یکدیگر داشتند، این نقشه شوم را طراحی و متوفی را به قتل رسانده است .

وی افزود: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف لوازم یدکی خودرو قاچاق در البرز

عدم توان پرداخت مهریه قتل پدر زن را در البرز رقم زد  

فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۲ هزار قلم لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان کرج خبر داد.

سردار "حمید هداوند" گفت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی، ماموران این پلیس برای بازدید از یک انبار نگهداری لوازم یدکی قاچاق در محله همایون ویلای شهر کرج اعزام شدند.

وی افزود در بازرسی از این انبار ۲ هزار و ۵۳۴ قلم لوازم یدکی خودرو قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کشف مواد اولیه پتروشیمی احتکاری در نظرآباد

عدم توان پرداخت مهریه قتل پدر زن را در البرز رقم زد  

فرمانده انتظامی نظرآباد از کشف ۳۲ تن مواد اولیه پتروشیمی احتکاری به ارزش ۱۶ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "فرج اله اسداللهی" گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر دپو مواد اولیه پتروشیمی در یک انبار واقع در حاشیه این شهرستان، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران پس از اعزام به محل انبار در بازرسی از آنجا ۳۲ هزار کیلوگرم مواد اولیه پتروشیمی احتکاری را کشف و با هماهنگی مقام قضائی انبار مورد نظر را پلمب کردند. اسداللهی با اشاره به اینکه ارزش محموله براساس برآورد کارشناسان ۱۶ میلیارد ریال می باشد، خاطرنشان کرد : در این رابطه پرونده تشکیل و اموال کشف شده تحویل اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha