۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبر: 85138248
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرسپولیسی‌ها همچنان منتظر آقای سرمربی؛ چرا یحیی صبر کرد؟

تهران- ایرنا- مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برنامه‌ریزی فصل آینده، در انتظار برنامه‌های سرمربی این تیم هستند اما سکان‌دار نیمکت سرخ‌ها به‌دلایلی هنوز برنامه خود را در اختیار باشگاه قرار نداده است.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی، فصل را با قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام پشت سر گذاشت اما بعد از اتمام مسابقات، سرخپوشان هنوز برنامه‌ای برای فصل بعد ندارند.

در حال حاضر مسئولان این باشگاه منتظر هستند تا گل‌محمدی از تعطیلات برگردد و برنامه فصل بعد را در اختیار مدیریت قرار دهد. سرمربی پرسپولیس نیز منتظر بود تا مجمع باشگاه برگزار شده و تغییرات در هیئت مدیره صورت بگیرد تا بعد از آن در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

در مجمع عمومی این باشگاه که 21 خرداد برگزار شد، پیمان حدادی و محمد دلبری به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شدند. حسین خبیری و حسین شهریاری و پوراحمدی هم که پیش از این در هیئت مدیره پرسپولیس حضور داشتند در سمت‌شان ابقا شدند؛ اما رضا درویش مدیرعامل باشگاه در تصمیم‌گیری جدید از هیئت مدیره کنار رفت تا از این پس فقط مدیرعامل بماند.

شهریاری هم اخیرا درباره شرایط ادامه همکاری با گل‌محمدی گفت که «او یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و مهمان ما هست.»

درویش نیز از گل‌محمدی دعوت کرده تا با حضور در باشگاه، برنامه‌اش را برای فصل آینده ارائه دهد تا اقدامات لازم صورت گیرد.

نقل و انتقالات، تمدید قرارداد با دستیاران و بازیکنان، تهیه و تدارک امکانات و برنامه‌های اردویی از جمله تصمیماتی است که باید با نظر مستقیم سرمربی اتخاذ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha