۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبر: 85138284
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وانت‌بارهای میوه‌فروش در اردبیل ساماندهی می‌شود

اردبیل-ایرنا-شهردار اردبیل گفت: تمامی وانت بارهای میوه‌فروش در اردبیل از سطح شهر جمع‌آوری و به مکان مشخص منتقل می‌شود.

محمود صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس بخشنامه وزارت کشور ۹ دستگاه اجرایی در موضوع ساماندهی وانت بارها باید مشارکت کنند که متاسفانه این دستگاهها همکاری نمی‌کنند و تنها پلیس راهور پا به پای شهرداری در این مسئله فعال است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۷۶۴ وانت و نیسان میوه فروشی در سطح شهر اردبیل وجود دارد که باعث ترافیک و اختلال در تردد شهروندان می‌شوند که ساماندهی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اردبیل گفت: در این زمینه تعدادی از سرمایه‌گذاران در کمیسیون مشارکت دعوت شدند که طرح مشارکت بدهند و براساس این طرح ۸۰۰ محل آماده شده و به صورت دکه به این افراد اجاره داده شود.

وی افزود: بعد از تعیین مکان و محل عرضه و فروش برای این وانت بارها با آنها اتمام حجت می شود و اجازه نخواهیم داد یک وانت و نیسان با توقف در حاشیه خیابان منجر به ترافیک در سطح شهر شود.

شهردار اردبیل همچنین از ساماندهی ورودی‌های شهر اردبیل خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری اردبیل، ساماندهی چهار ورودی شهر جهت زیباسازی سیمامنظر شهری است که در مرحله نخست طرح ساماندهی ورودی شهر از سمت مشگین‌شهر، حد فاصل امامزاده سیدصدرالدین(ع) تا میدان وحدت تصویب شده و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

۱۴ هکتار به سرانه فضای سبز اردبیل اضافه می‌شود

شهردار اردبیل از برنامه شهرداری اردبیل برای توسعه فضای سبز شهری خبر داد و گفت: با احداث پارک‌های پعثت، میراشرف و بوستان خانواده‌ی شورابیل طی چندماه آتی ۱۴ هکتار به سرانه فضای سبز اضافه می‌شود.

وی، نصب روشنایی پل‌های ارجستان و گلمغان، احداث مرکز درمانی در گلمغان، ایجاد خیابان ۴۵ متری امامزاده سیدصدرالدین را از دیگر اقدامات انجام یافته در مناطق محروم شهر اردبیل عنوان کرد و گفت: ساماندهی نوران‌چای یکی از مطالبات اهالی بود که از سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده و ساماندهی بالیخلوچای نیز در حال اجراست.

صفری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر انجام شده است، گفت: میزان آسفالت‌ریزی در خیابان‌های شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود ۹۰ هزار تن آسفالت‌ریزی دیگر نیز انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha