حسینی: کار سختی در هانگژو داریم/ بیمه ورزشی به انگیزه ورزشکاران کمک می‌کند

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون بوکس‌ گفت: کار بسیار سختی در بازی‌های آسیایی هانگژو داریم اما به کسب مدال و سهمیه امید زیادی داریم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، روح‌الله حسینی در خصوص برگزاری جلسه روسای فدراسیون‌ها با معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: جلسه خیلی خوبی بود. بخشی از موضوعات فرهنگی در خصوص کاروان اعزامی به هانگژو را بیان کردیم و بقیه روسا هم نظرات خود را گفتند و امیدوارم تاثیرگذاری خوبی برای مسابقات داشته باشد و ورزشکاران هم با کسب مدال برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

وی در خصوص نتایجی که تیم ملی بوکس ایران در مسابقات قهرمانی جهان به دست آورد و در پاسخ به این سوال که برنامه تیم ملی بوکس برای بازی‌های آسیایی هانگژو چیست؟ خاطرنشان کرد: پیکارهای جهانی در ۱۳ وزن است و مسابقات بازی‌های آسیایی ۷ وزن دارد که فکر می‌کنم قرار است به ما پنج سهمیه بدهند. این اتفاق با انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس همزمان شده و کار سختی در پیش داریم. پنج کشور آسیا جزو هشت قدرت اول بوکس جهان هستند و انگار بازهم به مسابقات جهانی اعزام می‌شویم.

حسینی گفت: به کسب مدال و سهمیه در بازی‌های آسیایی امیدواریم. مشکلاتی وجود دارد و امیدوارم این مشکلات مرتفع شود تا به خواسته خود برسیم.

سرپرست فدراسیون بوکس در خصوص اجرایی شدن بیمه حوادث ورزشی و درمان تکیلی انفرادی جامعه ورزش کشور به دستور وزیر ورزش و جوانان گفت: این اقدام بسیار خوبی از سوی وزیر بوده است. امیدوارم به‌زودی اجرایی شود و ورزشکاران هم بتوانند از بیمه استفاده کنند. با این اتفاق انگیزه ورزشکاران در روند کار حرفه‌ای خود بیشتر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha