رسیدگی به تخلف برخی مطب های پزشکی هرسین از سوی فرمانداری

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار هرسین به موضوع برخی تخلفات از سوی مطب های خصوصی و وجود مشکلات بیمارستان شهدای این شهرستان ورود کرد.

به گزارش ایرنا، ابوطالب ایتوندی، عصر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات بیمارستان و تخلفات برخی مطب های شهرستان هرسین که با حضور نمایندگان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات عدیده ای در بیمارستان‌ هرسین به علت کمبود تجهیزات و عدم استقرار متخصصان مختلف وجود دارد و این موضوع باعث ایجاد نگرانی و نارضایتی هایی در بین مردم شده است.

به گفته وی، استقرار متخصص بیهوشی و سایر متخصصان مورد نیاز، تجهیز بیمارستان‌، حفظ کرامت انسانی بیماران و رعایت حقوق شهروندی در مطب های خصوصی پزشکان از جمله موارد مهمی هستند که بایستی مورد توجه جدی متولیان امر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: وجود متخصصان بیماری های مختلف و امکانات ضروری در بیمارستان‌ شهدای شهر هرسین می‌تواند علاوه بر جلوگیری از اعزام بیماران به مرکز استان در روند تشخیص بیماری ها و ارایه خدمات مطلوب بسیار موثر باشد.

فرماندار هرسین در ادامه این نشست از عدم رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسانی بیماران در برخی از مطب های خصوصی پزشکان انتقاد کرد.

ایتوندی یادآور شد: گزارش های متعددی از سوی مردم مبنی بر عدم رعایت نوبت، معطلی خارج از عرف بیماران و ویزیت همزمان چند نفر در مطب های خصوصی به فرمانداری رسیده است و انتظار می‌رود شبکه بهداشت و درمان ضمن بررسی و اعلام تذکر، برخوردهای قانونی و بازدارنده را در این زمینه به عمل آورد.

شهرستان هرسین با جمعیت ۸۵ هزار نفری در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha