خواب زمستانی در گرمای تابستان؛ عملکرد منفعلانه و بهانه‌گیری مدیران تراکتور

تهران- ایرنا- مدیریت باشگاه تراکتور تا به اینجا کار در بازار نقل و انتقالات عملکرد منفعلی داشته و بیشتر به دنبال بهانه‌گیری برای عدم توافق با بازیکنان بوده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور در فصل گذشته موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد و حالا باید با پاکو خمس وارد چالش جذاب و جدیدی شود. بدون شک این چالش برای تراکتوری‌ها سخت خواهد بود و آن‌ها نیاز به ابزار برای ورود به این رقابت دارند.

خمس بعد از آخرین بازی تراکتور در مقابل استقلال در تاریخ ۲۸ اردیبهشت، لیست بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه اعلام کرد و راهی اسپانیا شد. این لیست در خبرگزاری ایرنا منتشر شد و شما در اینجا می‌توانید آن را بخوانید.

حالا بعد از گذشت چهار هفته از اعلام این لیست به مدیران باشگاه هنوز این تیم موفق به جذب هیچ‌کدام از بازیکنان مدنظر خمس نشده است. به غیر از لیست بازیکنان جدید، خمس اسامی بازیکنانی که قرارداشان با باشگاه به پایان رسیده اما او تاکید بر حفظ آن‌ها داشته را نیز به باشگاه اعلام کرده اما حتی تمدید با این بازیکنان نیز صورت نگرفته است. برای مثال در رابطه با تمدید با بازیکنان خمس تاکید به تمدید با محمدرضا اخباری کاپیتان تیم خود دارد اما مسئولین بر سر رقم قرارداد با این دروازه‌بان به توافق نرسیده‌اند و این دروازه‌بان نیز قصد جدایی از جمع پرشورها را دارد.

خواب زمستانی در گرمای تابستان؛ عملکرد منفعلانه و بهانه‌گیری مدیران تراکتور

مسئولین باشگاه گویا اعتقاد بر این دارند که چون هنوز هیچ باشگاهی پیشرفت بیشتری نسبت به آن‌ها در جذب و حفظ بازیکن نداشته، که این امر نیز اصلاً صحت ندارد، پس آن‌ها همچنان فرصت دارند اما گویا خمس نیز به باشگاه اعلام کرده که تیم مورد نظرش باید تا دهم تیرماه بسته شود و اردوی ترکیه با تمامی نفرات برگزار شود.

مدیریت باشگاه تراکتور تا به اینجا کار در بازار نقل و انتقالات عملکرد منفعلی داشته و بیشتر به دنبال بهانه‌گیری برای عدم توافق با بازیکنان بوده و اگر قصد داشته باشند که به این مسیر ادامه دهند قطعاً تراکتور برای فصل آینده به مشکل برخورد می‌کند و این در حالی است که هواداران پرشور تبریزی فقط و فقط به یک تیم پرستاره رضایت می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحیم بیگلر IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    همیشه تیم رو بعد از اردوها و آغاز فصل میبندن که بازیکنا اصلا اسم هم تیمی هاشون رو نمیدونن چه برسه هماهنگ بشن ولی امسال خمس کار خوبی کرده وگفته تیم باید تا ده تیر آماده باشه واین یعنی در اردوها بازیکنا در تمرینات پیش فصل شرکت میکنن و به مرور هماهنگ میشن تا اینکه بعد از نیم فصل با هم هماهنگ باشن یاشاسین تراکتور یاشاسین آذربایجان
  • عسگر IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    دروازه بان حمیدی را بیاورید هفت تا نمی ارزید به آن رقم ...