فعالیت ۵۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح غنی‌سازی تابستان آغاز شد

آبادان - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: فعالیت پایگاه‌های طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی با عنوان تربیت بدون توقف با حضور ۵۰۰ هزار دانش‌آموز از روز سه‌شنبه در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود حمیدی‌نژاد روز سه‌شنبه در آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان خوزستان در سینما مهر آبادان اظهارکرد:با توجه به برخی عقب‌افتادگی‌ها در مسائل آموزشی به صورت خاص و در مسائل تربیتی در استان نیاز به نگاه ویژه داریم از این رو با شروع تابستان نیز آموزش و پروش تعطیل نخواهد شد.

وی افزود: در سال جاری یکهزار و ۵۰۰ پایگاه طرخ غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزی در خوزستان فعال خواهند شد و از امروز فعالیت‌های خود را در سراسر استان آغاز خواهند کرد.

حمیدی‌نژاد به حضور ۱۵۰ هزار دانش‌آموز استان خوزستان در طرح اردوهای راهیان پیشرفت اشاره و بیان کرد: ۵۰۰ هزار دانش‌آموز از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در کلاس‌های مختلف آموزشی، دینی، اعتقادی، گردشگری و اردو از جمله اردوی زیارتی مشهد مقدس شرکت خواهند کرد.

وی افزود: امسال یک تابستان شاد همراه با برنامه‌های متنوع برای دانش‌آموزان شهری و روستای در نظر گرفته شده و قرار بر این است تا در شهرها امکاناتی نظیر استخر و زمین‌های فوتبال از شرکت‌ها و اداره‌های مختلف با کمک استانداری در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد و در مناطق روستایی نیز زمین‌های چمن و آزمایشگاه‌های مدارس در اختیار دانش آموزان قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امسال تابستان شاد همراه با برنامه‌های متنوع برای دانش آموزان پیش‌بینی شده تا شروع سال تحصیلی جدید با یک رشد علمی و اعتقادی برای دانش آموزان باشد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان نیز در این آیین اظهار کرد: برای حضور ۲۰ هزار دانش‌آموز آبادانی در کلاس‌های اوقات فراغت برنامه ریزی شده است.

سید علی موسوی افزود: از همه ظرفیت آموزش و پرورش آبادان استفاده خواهد شد تا اجازه ندهیم وقت دانش آموزان هدر برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha