۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85139200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ایذه: راه شهید قنبری را ادامه خواهیم داد

اهواز - ایرنا - امام‌ جمعه شهرستان ایذه گفت: راه شهید قنبری را ادامه خواهیم داد و عوامل انتظامی استان را تا آخرین قطره خون خود حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمیثم موسوی روز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید محمد قنبری اظهارکرد: حادثه دردناک شهادت شهید محمد قنبری را محضر مردم شهرستان ایذه، باغملک، کل استان و نهاد زحمت کش نیروی انتظامی و خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده شهید تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه شهید قنبری جان خود را برای امنیت مردم داد افزود: اگر مأموران انتظامی، میدان را خالی کنند اشرار و فتنه انگیزان وحشیانه به این کشور تعدی می‌کنند.

امام جمعه ایذه گفت: امروز عامل امنیت، آرامش و آسایش کشور و مرزهای ما به برکت خون شهید قنبری‌ها و ایثارگری‌های عوامل نیروی انتظامی است لذا باید همیشه قدردان آنها باشیم.

وی افزود: راه شهید قنبری را ادامه خواهیم داد و عوامل انتظامی استان را تا آخرین قطره خون خود حمایت کرده و پای آنها می‌ایستیم.

امام جمعه ایذه گفت: امروز کشور ما از اغتشاش و فتنه‌های دشمنان با سربلندی عبور کرده و در راه رشد و تعالی قرار گرفته است.

وی افزود: فتنه‌ای که به نام زنان آغاز کردند صدها خون پاک و بی گناه جوانان و پلیس ما ریخته شد. آنها تمام کینه‌های خود در این ۴۳ سال را جمع کرده بودند تا به این کشور ضربه بزنند اما مثل همیشه شکست خوردند.

موسوی گفت: تشییع پیکر شهید قنبری به راستی بیعت با انقلاب، اسلام و امام حسین (ع) است. او در لباس مقدس نیروی انتظامی ۲۵ سال خدمت کرد و در بین مردم انسانی صادق و خوش اخلاق بود.

وی نحوه شهادت سروان قنبری را بی انصافی دانست و افزود: دور از انتظار بود فردی که از جان ما حفاظت می‌کند اینگونه به شهادت برسد. معتقدم جوان ضارب هم قربانی فتنه‌ای شد که دشمن آغاز کرده است در غیر این صورت چرا باید به مأمور خدوم نیروی انتظامی آسیب برساند.

موسوی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش؛ مردم را می‌کشند و بعد خودشان مدعی می‌شوند گفت: امروز همه ملت ایران عزادار شهید قنبری است و واکنش‌های مردم به شهادت او، نشان دهنده قدردانی از عوامل نیروی انتظامی است.

گفتنی است سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در راه صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر چهار دختر و یک پسر دارد که بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک‌ترین فرزندش ۲ ساله است.

شامگاه ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha