تامین زیرساخت‌های امدادی در خراسان جنوبی ضروری است

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط خاص و حادثه‌خیز بودن خراسان جنوبی، تامین و توسعه زیرساخت‌های امدادی در این استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا طالبی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح اولین پایگاه امداد و نجات کوهستان خراسان جنوبی که همزمان با افتتاح پروژه‌های امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور با حضور وبیناری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد افزود: یکی از مشکلات اساسی در خراسان جنوبی ضعف در حوزه‌های زیرساختی است به طوری که همچنان با کمبودهایی مواجه هستیم.

وی گفت: با این وجود، نیروهای امدادی و مسوولان در حوادث و بحران‌ها اجازه نمی‌دهند مشکلات بر زمین بماند و در اسرع وقت با هر میزان تجهیزات، بحران‌ها مدیریت می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: وجود زیرساخت و امکانات، امور را تسهیل و روان می‌کند و جزو ملزومات هر سازمانی است.

تامین زیرساخت‌های امدادی در خراسان جنوبی ضروری است

وی افزود: استاندار خراسان جنوبی هم حمایت‌هایی در حد وسع استان برای تامین زیرساخت‌ها انجام داده و اجرای پروژه‌های زیرساختی امداد و نجات باعث می‌شود که رفاه و آسایش بیشتری ایجاد شود.

طالبی با اشاره به وضعیت جوی خراسان جنوبی بیان کرد: ساخت پایگاه‌های ثابت امدادرسانی در تسهیل امور موثر است.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز برای رفع مشکلات هلال احمر پای کار آمده‌اند که بخش از مشکلات رفع شده و بخشی هم در دست اقدام است.

پایگاه امداد و نجات کوهستان منطقه گردشگری "بند دره" بیرجند با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان احداث و تجهیز شده است که امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور همزمان با سایر پروژه‌های هلال احمر در سطح کشور به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha