۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰
کد خبر: 85139366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فدراسیون شطرنج معارفه شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰
کد خبر: 85139366
سرپرست فدراسیون شطرنج معارفه شد

تهران- ایرنا-مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید فدراسیون شطرنج با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، مراسم معارفه شهرام عظیمی سرپرست جدید فدراسیون شطرنج با حضور آرش فرهادیان، مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی، حسن تأمینی رئیس سابق فدارسیون شطرنج و مسئولان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

آرش فرهادیان، مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مراسم، گفت: تأمینی سال‌ها در حوزه‌های مختلف کار کردند و در حال حاضر تکلیف دیگری بر عهده ایشان گذاشته شده است. فدراسیون شطرنج، یک فدراسیون مدال‌آور است و وزارت ورزش حساسیت خاصی برای انتخاب سرپرست داشت.

وی ادامه داد: شرایطی به وجود آمد تا عظیمی انجام وظیفه کنند. اشراف او به ورزش و ارتباط با وزارت ورزش می‌تواند مشکلات را برطرف کند و همچنین تا برگزاری مجمع، مسائل مورد بررسی قرار بگیرد. شطرنج یکی از امیدهای وزارت ورزش برای افتخارآفرینی در بازی‌های آسیایی است.

سرپرست فدراسیون شطرنج معارفه شد

همچنین شهرام عظیمی سرپرست جدید فدراسیون شطرنج در این مراسم گفت: از محبت و اعتماد وزیر تشکر می‌کنم. تأمینی زحمات زیادی برای فدراسیون کشیدند. شطرنج هم بُعد قهرمانی دارد و برای ورزش کشور بسیار اهمیت دارد. شطرنج یک بعد همگانی دارد که باید به ظرفیت‌های آن بیشتر توجه کرد.

وی افزود: امیدوارم بتوانم اهدافی که مدنظر بوده را پیش ببریم و برای تأمینی نیز آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم. ما چند کرسی جهانی در فدراسیون جهانی شطرنج داریم که باید تقویت شود و مقداری بدهی داریم و امیدواریم خدا کمک کند تا این‌ها را مدیریت کنیم. من به خانه عقلا و متفکرین آمدم و امیدوارم وظیفه خود را به درستی انجام دهم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha