۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۲۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85139367
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدیر متخلف یک از نهادهای عمومی در چهارمحال و بختیاری بازداشت شد

شهرکرد-ایرنا-بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت گفت: مدیر متخلف یکی از نهادهای عمومی در شهرکرد به اتهام اخذ رشوه بازداشت شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری، افشین یوسفی افزود: برخورد با مدیران متخلف در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

اجرای طرح امنیت اجتماعی

معاون دادستان شهرکرد از اجرای طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی در پارک ملت شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح در راستای ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شد.

مهدی عسگری افزود: در این طرح ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف که اقدام به حرکات مخاطره آمیز و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده بودند، با تلاش عوامل فراجا توقیف و به پارکینگ دلالت داده شد.

تذکر به شهرداری‌ها به منظور استانداردسازی تجهیزات و فضای پارک‌ها

معاون دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری در پیگیری حقوق عامه گفت: تجهیزات نصب شده در پارک‌ها باید استانداردهای لازم را داشته باشند تا از وارد شدن آسیب به شهروندان بالاخص کودکان پیشگیری شود.

یاسر کریمی افزود: در صورت احراز ترک فعل مدیران در این خصوص، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

۶۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در بروجن کشف شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۶۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بروجن خبر داد.

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان اللهی افزود: پس از اطلاع مأموران از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در یک کارگاه دربروجن، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کارهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل نگهداری ماینرهای غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در این بازرسی ۶۱ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۴۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شدند.

سردار امان اللهی ادامه داد: در این راستا یک متهم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد. وی در پایان مبارزه با جرایم اقتصادی را از اولویت‌های کار پلیس چهارمحال و بختیاری برشمرد و گفت: در این خصوص قاطعانه با مجرمان برخورد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha