سه مرکز اختصاصی به جامعه ایثارگری مازندران خدمات مشاوره‌ای ارایه می‌دهند

ساری- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از فعالیت سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر در شهرستان‌های ساری، بابل و تنکابن در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه معزز ایثارگری این استان خبرداد.

سعید کهنسال روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای امسال در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر این استان یکهزار و ۱۷۴ جلسه مشاوره‌ای برای ارائه خدمت به جامعه ایثارگری مازندران برگزار شد.

وی از فعالیت ۲۹ مشاور و روان درمانگر در مراکز شاهد و ایثارگر مازندران خبرداد و اظهار داشت: در این مراکز همچنین سه روانپزشک، هشت مشاور و ۱۸ روانشناس به جامعه ایثارگری مازندران در زمینه‌های تحصیلی، ازدواج، خانوادگی، روانپزشکی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

کهنسال، راهنمایی، آگاهی‌بخشی، پیشگیری، ایجاد خودباوری، اعتمادسازی و تقویت روحیه امید به آینده را رویکرد مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر مازندران عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰ مورد از مشاوره‌های ارائه شده در این مراکز به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران به صورت تلفنی و ۱۸ جلسه نیز بصورت گروهی بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با توجه به ضرورت آینده شغلی فرزندان شاهد و ایثارگر، خاطرنشان کرد: در این مراکز مشاوران شغلی با استفاده از تکنیک‌های مشاوره‌ای در تصمیم‌گیری‌های شغلی آینده به فرزندان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران خدمات ارائه می‌دهند.

کهنسال گفت: رویکرد اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای حل مشکل جامعه معزز ایثارگری است و بی شک برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت های موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

مازندران در دوران جنگ تحمیلی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۴ هزار جانباز و ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را در راه دفاع از کیان اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha