۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85139691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار: چهار هزار تن قیر به دزفول تخصیص داده شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۵
کد خبر: 85139691
شهردار: چهار هزار تن قیر به دزفول تخصیص داده شد

دزفول – ایرنا – شهردار دزفول گفت: مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با تخصیص چهار هزار تن قیر به این شهرداری برای بهبود روکش آسفالت خیابان‌های این شهر موافقت کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری دزفول، محمد عتاب اهوازی سه شنبه شب با اشاره به نشست مشترک با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران افزود: وضعیت نامناسب معابر شهر دزفول و نیاز فوری به کار اساسی برای آسفالت معابر این شهر در این نشست تشریح شد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری دزفول در اجرای برخی طرح‌ها با مسایل و مشکل‌هایی دست به گریبان است که نگاه ویژه مسئولان کشوری در راستای تخصیص اعتبار و امکانات در بخش‌های مختلف این شهر ضروری است.

شهردار دزفول اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۰۲ هزار مترمربع روکش آسفالت در خیابان‌ها و معابر دزفول اجرا شده که ادامه دار بودن این روند مطالبه جدی مردم است.

عتاب اهوازی با اشاره به دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به منظور تخصیص چهار هزار تن قیر به شهرداری دزفول گفت: موافقت برای تخصیص چهار هزار تن قیر اقدام ارزشمند وزارت نفت و دولت سیزدهم برای پاسخ به مطالبه‌های مردم دیار مقاومت است.

وی ادامه داد: تخصیص ۴۸۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی برای محله‌های محروم کوی مدرس و کوی طالقانی دزفول و همچنین افزایش پروازهای فرودگاه دزفول از دیگر دستاوردهای این نشست است که مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با این موارد اعلام موافقت کرده است.

به گزارش ایرنا، نهضت آسفالت خیابان‌های دزفول از سال گذشته با اجرای ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت توسط شهرداری دزفول آغاز شده است و بر اساس وعده مسوولان شهرداری این روند امسال نیز تا بهبود وضعیت نامناسب کنونی خیابان‌های این شهر ادامه می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha