استاندار لرستان شهادت سرگرد شهید رسول مهدوی پور را تسلیت گفت

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان در پیامی شهادت شهید رسول مهدوی پور که برای امنیت اقتصادی ملت در جریان عملیات تعقیب و مراقبت متهمین اقتصادی به فیض شهادت نائل شد تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار در این پیام بیان کرد: امنیت اجتماعی جامعه اسلامی ما، ساده حاصل نشده و نمی‌شود، مردان از خود گذشته‌ای جان بر کف دست گرفته و از همه تعلقات عبور می‌کنند تا ملت ایران، شب و روز آرام بیاساید و در پی روزی خود باشد.

وی افزود: سرگرد شهید «رسول مهدوی‌پور» فرزند شجاع لرستان، برای امنیت اقتصادی ملت در جریان عملیات تعقیب و مراقبت متهمین اقتصادی به فیض شهادت نائل شد.

وی ادامه داد: اینجانب شهادت ایشان را به خانواده محترم، همرزمان و عموم مردم استان به‌ویژه مردم شهیدپرور کوهدشت تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت، برای خانواده داغدار صبر جمیل و برای هم‌رزمان ایشان، صحت و بردباری و خدمت خالصانه افزون‌تر مسئلت دارم.

گفتنی است سرگرد شهید «رسول مهدوی پور»، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه چندی پیش در جریان عملیات تعقیب و مراقبت متهمین اقتصادی، اتوبان ساوه _ تهران به شدت مجروح و جهت رسیدگی و مداوا به بیمارستان ولی عصر (عج) منتقل شد.

سرگرد، رسول مهدوی پور بعد از چند روز بستری و حالت کما در بیمارستان، شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام که متاهل و دارای یک فرزند دختر بود، اهل شهرستان کوهدشت است.

طبق اعلام بنیاد شهید شهرستان کوهدشت پیکر مطهر شهید مهدوی‌پور ساعت ۹ صبح چهارشنبه جاری از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی به‌سمت بهشت‌زهرای کوهدشت تشییع می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha