تسریع در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار اصلی‌ترین درخواست مردم سواحل مَکُران است

چابهار- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: تسریع در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار که کلنگ آن سال ۱۳۹۷ به زمین زده شده اصلی‌ترین درخواست مردم سواحل مَکُران است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، جواد سپاهی در جلسه شورای اداری چابهار اظهارداشت: در کنار ساخت بیمارستان در شهر چابهار و آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی نگور دشتیاری، بیمارستان ۶۴ تختخوابی پلان، بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کنارک و بیمارستان ۹۶ تختخوابی زرآباد، می‌توان گفت با این اقدامات شاخص‌های سلامت ارتقا و بخشی از مشکلات ساحل نشینان چابهار و کنارک حل می‌شود.

وی بیان کرد: وضعیت بیمارستان چابهار برای خدمات رسانی مردم شهر چابهار و سایر شهرهای حوزه جنوب بلوچستان و سواحل مَکُران قابل قبول نیست و باید به صورت یک بحران به آن نگاه شود و در کوتاه مدت بازسازی و در بلند مدت ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در اولویت قرار گیرد.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه تامین آب شبانه روزی بیمارستان چابهار یکی از مشکلاتی است که امیدوارم متولیان امر هر چه سریعتر چاره اندیشی و بر استحکام و مقاوم سازی ساختمان بیمارستان که هم‌اینک با جک نگهداری می‌شود فکری اساسی شود.

وی افزود: از تمامی رسانه‌های تصویری، نوشتاری و خبرگزاری‌های شهرستان در ارئه گزارشات صحیح به مردم و مطالبه گری درست که می‌تواند توسعه چابهار و منطقه را به همراه داشته باشد، قدردانی می‌شود.

سپاهی ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی به موقع خبرگزاری‌های شهرستان چابهار بویژه خبرگزاری ایرنا و صداوسیما درباره توفان حاره‌ای و همکاری مردم، صیادان و پیگیری خبرها از منابع موثق پنجره جدیدی را در اطلاع رسانی و خرد جمعی رقم زد.

وی ضمن تشکر از تمامی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد، گفت: هفته محیط زیست و گردشگری و جهاد کشاورزی را به تلاشگران این عرصه‌ها تبریک می گویم.

تسریع در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار اصلی‌ترین درخواست مردم سواحل مَکُران است

جهاد تبیین در اولویت مدیران

فرماندار چابهار تصریح کرد:جهاد تبیین در اولویت کاری مدیران باشد و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی همکاری و پاسخگویی لازم را با اعضای شورای شهر و رسانه‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: از خبرنگاران شهرستان چابهار جهت انعکاس مطالبات مردم در یک ماه گذشته که رسالت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادند قدردانی می‌شود و تمامی مدیران در پاسخگویی به خبرنگاران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سپاهی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقامه نماز در ادارات باید در اولویت مدیران باشد و تکریم ارباب رجوع و توجه به زیرساخت‌های توسعه‌ای، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی از نبود آب شبانه روزی در شهر چابهار و فرسودگی شبکه آبرسانی و نبود لوله آب در برخی از نقاط شهر انتقاد کرد و افزود: اینکه شهر چابهار به عنوان مرکز بزرگترین بندر اقیانوسی در همجوار آب‌های بیکران آب شبانه روزی نداشته باشد جای تامل دارد بنابراین هر چه سریعتر برای پایان دادن به آب جیره بندی تلاش شود.

فرماندار چابهار بر وضعیت نامناسب نانوایی‌ها و صدور مجوز پروانه برای حل مشکلات در کمترین زمان ممکن و مدیریت تامین دام مورد نیاز برای عید قربان تاکید کرد.

در این نشست با توجه به استعفای عمر بلوچ از عضویت در شورای اسلامی شهر چابهار آقای شهداد بلوچ بعنوان عضو جدید شورای شهر معرفی شد.

تسریع در ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار اصلی‌ترین درخواست مردم سواحل مَکُران است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha