۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85139936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳۹ کلاس درس در خراسان جنوبی در دست ساخت است

۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبر: 85139936
۴۳۹ کلاس درس در خراسان جنوبی در دست ساخت است

بیرجند - ایرنا - سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: ۱۶۴ پروژه آموزشی شامل ۴۳۹ کلاس درس در این استان با زیربنای ۷۹ هزار متر مربع در حال ساخت است.

حامد رخسارپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا شهریور امسال ۳۲ پروژه مدرسه‌سازی با ۶۳ کلاس درس و زیربنای هشت هزار و ۴۰۰ مترمربع در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبارات تخصیص یافته از منابع ملی حدود ۲۱۵ میلیارد تومان و در بخش استانی حدود ۳۹ میلیارد تومان بوده که علاوه بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ۹۰ هزار متر مربع از محوطه مدارس استان آسفالت و ۱۳۷ هزار متر مربع از پشت بام مدارس ایزوگام شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: امسال نیز ۲۱ میلیارد تومان برای مدارس با محوطه خاکی اختصاص پیدا کرده که این مبلغ در سال گذشته ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس ادامه داد: در ۲ سال گذشته ۸۰ میلیارد تومان برای استانداردسازی تجهیزات گرمایشی مدارس و امکانات هنرستان‌ها در خراسان جنوبی هزینه شده است.

رخسارپور گفت: بیشترین کمبود زیرساخت آموزشی در خراسان جنوبی متعلق به شهرستان بیرجند و سپس شهرستان طبس است که امیدواریم با همت خیرین، مشکلات و کمبودهای فضای آموزشی رفع شود.

وی بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد پروژه‌های استان با مشارکت خیرین شروع شده است گفت: بیش از ۸۴ میلیارد تومان در بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز تعهد داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha