اعزام زائران سرزمین وحی در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - اعزام زائران سرزمین وحی با پرواز هواپیمای نخستین کاروان زائران خانه خدا از فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ آغاز شد.

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ امروز نخستین پرواز حج استان هرمزگان از فرودگاه بین‌المللی شهدار پرواز ۶۵۵ بندرعباس عازم جده شد که ۲۲۲ زائر خانه خدا را با خود به سرزمین بیت‌الله الحرام منتقل می‌کند.

جمشید دلفاردی افزود: ۶ پرواز برای اعزام و رساندن حجاج بیت‌الله الحرام از این استان پیش‌بینی شده که در مجموع یکهزار و ۳۸۰ نفر بوسیله آن‌ها منتقل می‌شوند و برای نخستین مرتبه از فرودگاه قشم برای اعزام به سرزمین وحی استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: چهار پرواز از فرودگاه بیت‌الله الحرام و ۲ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس انجام می‌شود که ۶ کاروان از این پروازها استفاده می‌کنند.

جانشین حج و زیارت هرمزگان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۴ و ۲۵ خردادماه جاری زائران این استان از فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس عازم سرزمین وحی می‌شوند و پروازهای فرودگاه قشم به مقصد سرزمین خانه خدا نیز ۲۵ و ۲۶ خرداد انجام می‌شود.

غضنفر پازارکار بیان کرد: تعداد مسافران هر پرواز متفاوت بوده و می‌توان گفت به طور میانگین هر پرواز ۲۳۰ نفر را به سرزمین وحی منتقل می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha