سرپرستی هیئت‌های استانی چالش مهم ترای‌اتلون/ ۲ ورزشکار به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون ترای‌اتلون (سه‌گانه) گفت: از چالش و ایرادات قانونی مجمع انتخاباتی این فدراسیون بلاتکلیفی ۲۰ هیئت استانی است که باید در اسرع وقت مجامع آن برگزار شود.

احمد نامنی روز پنچشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به وضعیت نامطلوب مدیریتی این فدراسیون اشاره کرد و اظهار داشت: حدود ۴۵ روز سرپرست این فدراسیون هستم ولی مهم‌ترین چالش‌ پیش روی ما تمدید نشدن حکم سرپرستی رؤسای هیئت‌های استانی است. ۲۰ هیئت به صورت سرپرستی اداره می‌شود که این موضوع باید در اسرع وقت رسیدگی شود. برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون باید وضعیت کمیسیون‌های تخصصی از جمله داوران، مربیان، بازیکنان، آموزش و حقوقی نیز روشن شود.

سرپرست فدراسیون ترای‌اتلون خاطر نشان کرد: از دغدغه‌های مهم و پیش روی مدیریت، رسیدگی به ایرادات قانونی است تا با آرای کافی اعضا بتوان رئیس جدید را انتخاب کرد. در این مدت توانستیم با برگزاری اردو، حضور ۲ ورزشکار جوان ورزش سه‌گانه را به رقابت‌های قهرمانی آسیا که در کشور ژاپن برگزار می‌شود را قطعی کنیم.

وی افزود: پس حضورم در این فدراسیون هیچ پولی در حساب نبود و حتی بدهی اندکی از گذشته وجود داشت که با رایزنی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه‌ای به فدراسیون تخصیص یافت و توانستیم اردوهای آمادگی و اعزام ۲ تن از ورزشکاران را به رقابت‌های آسیایی پیگیری کنیم. یکی از راه‌های برون رفت مسائل مالی جذب اسپانسر است که در این راستا در نظر داریم تا با حمایت بخش خصوصی تا حدودی درآمدی را از این بخش داشته باشیم.

نامنی این راهم گفت: یکی از کارشکنی‌های علنی مدیریتی قبلی در خصوص عدم پیگیری و بی‌توجهی به اعزام ورزشکاران به رقابت قهرمانی آسیا بود که دیرتر از زمان مقرر توانستیم ثبت نام ورزشکاران را انجام دهیم. این مدیران حتی پس از تحویل، هیچ سند و مدرکی را به سرپرست فعلی تحویل ندادند و با تأخیر و ارتباط گیری با مسئولان آسیایی توانستیم، فرایند ثبت نام را انجام دهیم. به علت این تأخیر در ثبت نام مشکلی در روادید نمایندگان کشورمان به وجود آمد که با رفع آن اعزام در موعد مقرر صورت خواهد گرفت.

سرپرست فدراسیون ترای اتلون ادامه داد: یکی از امکانات ضروری این ورزش داشتن استخر اختصاصی است تا ورزشکاران این رشته بتوانند آمادگی خود را ارتقا دهند. در این خصوص با پیگیری‌های لازم در صدد هستیم تا این نیاز برطرف شود.

به گزارش ایرنا، ترای‌اتلون یا سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه سواری و دو است. مسافت هر یک از این مراحل بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند. سه گانه از سال ۲۰۰۰ میلادی در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌است.

پیشتر مهدی گودرزی رئیس این فدراسیون بود که با اتمام دوره چهار ساله از اواخر سال پیش این فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha