۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85140275
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سامانه ناپایدار جوی تا پایان هفته در گیلان تداوم دارد

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی گفت: براین اساس فعالیت تناوبی سامانه ناپایدار که توام با رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف است تا پایان هفته جاری در استان ادامه دارد.

علاء‌الدین حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی از عصر امروز "چهارشنبه" به تناوب شاهد رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف گیلان خواهیم بود ضمن اینکه این شرایط جوی در ارتفاعات و دامنه‌ها گاه شدید است.

وی بیان کرد: با فعالیت این سامانه جوی در استان تا روز جمعه به تناوب شاهد بارندگی گاه رگباری و به طور موقتی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها همراه با وزش باد در برخی مناطق شدید، مه آلودگی و رعد و برق خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: اگر چه طی امروز و فردا "پنجشنبه" با وجود سامانه ناپایدار جوی، هوای گرم در منطقه با دمای ۳۰ درجه خواهیم داشت اما صبح جمعه دمای هوای استان چهار درجه کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به ابرناکی آسمان گیلان در صبح جمعه اظهار کرد: از عصر جمعه به تدریج شاهد کاهش ابر در آسمان استان خواهیم بود و به این ترتیب سامانه ناپایدار جوی از عصر و اواخر جمعه از گیلان خارج شده و اوایل هفته آفتاب خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته اسب وونی تالش با ۱۵ درجه خنک‌ترین و منجیل با ۳۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۳۱ درجه بوده که امروز به ۳۳ درجه می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha