۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85140372
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

نماینده رشت در مجلس: نیکبخت گزینه مناسبی برای وزارت جهادکشاورزی است

رشت - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی از سوابق خوبی برخوردار بوده و دراین شرایط گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است.

سیدعلی آقازاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره برنامه ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی گفت: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی، سوابق خوبی دارد، نیروی کارشناس بوده و آشنا به امور است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های نیکبخت در جلسات کمیسیون‌های مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد، اضافه کرد: به طور قطع باید سوابق وزیر پیشنهادی در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد و در نهایت تصمیم نمایندگان مجلس در روز رای اعتماد مشخص می شود.

آقازاده با تاکید بر اینکه مجلس همراهی اعتقادی با دولت دارد، افزود: مجلس در حوزه قانونگذاری و رفع موانع قانونی در حوزه اجرایی به دولت کمک می کند و در حوزه‌های مشورتی و تخصصی نیز در کنار دولت بوده و با دولتمردان همراهی می کند.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس مبانی خاص، استقلال عمل و قوه نظارتی قانونگذاری خود را دارد و با حفظ جایگاه مستقل کامل با دولت تعامل وهمراهی لازم را انجام می‌دهد و به طور قطع وزیر پیشنهادی را هم در همین راستا بررسی می کند.

وی بیان کرد: مجلس هم برای اینکه دولت به حوزه‌های کشاورزی دقت بیشتر و اشراف کامل داشته باشد و هم مشکلات کشاورزی را به صورت جدی پیگیری کند بر تعیین تکلیف سریع وزیر جهاد کشاورزی تاکید دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خواست مجلس برای انتخاب سریع وزیر جهاد کشاورزی بیشتر از دولت نباشد، کمتر نیست و تمایل بر این است که هر چه سریع تر وزیر این وزارتخانه معرفی شود.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha