استاندار فارس: ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات مردم بکار گرفته شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، پاسخگویی به مردم را از ویژگی‌های حکومت اسلامی دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان از تمام ظرفیت های قانونی موجود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه چهارشنبه در ادامه سفر به شهرستان کازرون در حاشیه برگزاری میز خدمت این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران، اولویت‌های دور دوم سفرهای شهرستانی خود را برگزاری میز خدمت و دیدار با فعالان اقتصادی بومی دانست و افزود: باید با مردم ارتباط مستقیم و مستمر داشته باشیم و از هر فرصت و ظرفیتی برای پاسخگویی به آنها استفاده کنیم.

وی، ضمن تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال و تولید ادامه داد: یکی از مشکلاتی که اغلب مراجعه کنندگان و فعالان اقتصادی در میز خدمت به آن اشاره می‌کنند بحث تأمین منابع مالی و سرمایه در گردش است و در این زمینه با مشکل مواجه هستند.

نماینده عالی دولت در استان فارس اظهار کرد: تأمین منابع مالی یا از طریق تسهیلات بانکی امکان پذیر است یا از طریق مشارکت سرمایه گذاران با فعالین اقتصادی محقق می‌شود.

ایمانیه با اشاره به راه اندازی قرارگاه اقتصادی کوثر نیز گفت: یکی از خصوصیات این قرارگاه معرفی سرمایه گذاران به فعالان اقتصادی است و چنانچه موانع پیش روی فعالان اقتصادی رفع شود شاهد ایجاد اشتغال و رونق تولید خواهیم بود.

وی افزود: از دیگر موارد مطرح شده در میز خدمت امروز مربوط به ادارات خدمات رسان است که مانند همیشه تاکید می‌کنم همکاران ما در دستگاه‌های اجرایی استان از تمام ظرفیت‌های قانونی موجود برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

استاندار فارس: ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات مردم بکار گرفته شود

بازدید از سد نرگسی کازرون

استاندار فارس در ادامه سفر یک روزه خود به کازرون از سد نرگسی این شهرستان در بخش جره و بالاده نیز بازدید کرد.

نماینده مجری این سد در حاشیه این بازدید در گفت و گو با ایرنا گفت: عملیات ساخت این سد از سال ۸۹ آغاز شده و تاکنون به پیشرفت ۷۵ درصدی رسیده است.

امین قربانی، اعتبار هزینه شده برای اجرای این سد را ۴۰۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: برای تملک اراضی و تکمیل سد اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار مذکور، این سد سال آینده آبگیری خواهد شد.

نماینده مجری طرح سد نرگسی کازرون افزود: کنترل سیلاب، تامین آب کشاورزی اراضی پایین دست سد، تامین آب آشامیدنی و صنعت کازرون، فراشبند و منطقه صنعتی زاگرس جنوبی، تامین آب محیط زیست و تولید انرژی برقابی از جمله اهدافی است که در احداث این سد دنبال می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha