امباپه: مسی و رونالدو تاریخ فوتبال را نوشتند و جاودانه هستند

تهران- ایرنا- کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی اعتقاد دارد که شاید هر پنجاه سال یا بیشتر زمان لازم است که دو بازیکن مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای مدت طولانی در چنین سطوحی حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، خیلی از رسانه‌ها اعتقاد دارند که بعد از اتمام رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در چند سال اخیر، حالا این فوق‌ستاره‌ها جای خود را به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند می‌دهند و حالاباید شاهد رقابت این ۲ بازیکن باشیم.

اما امباپه مایل است از چنین مقایسه‌هایی با هالند فاصله بگیرد و در عوض تصمیم گرفت «دوران استثنایی» را که مسی و رونالدو در ایجاد آن کمک کردند، تشخیص دهد.

امباپه: مسی و رونالدو تاریخ فوتبال را نوشتند و جاودانه هستند

امباپه در پاسخ به سوال La Gazzetta dello Sport که آیا نبرد امباپه و هالند می‌تواند با دو بازیکنی که مجموعاً ۱۲ توپ طلا دارند برابری کند، پاسخ داد: موضوعات را باید متفاوت خواند. شاید هر پنجاه سال یا بیشتر زمان لازم است که دو بازیکن مانند مسی و رونالدو برای مدت طولانی در چنین سطوحی حضور داشته باشند. ما دوران استثنایی را سپری کردیم و امیدوارم هواداران از آن استفاده کنند. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که مقابل کریستیانو و سپس مقابل و همراه با لیونل بازی کردم، آن‌ها واقعاً خاص هستند. من از آن‌ها خیلی چیزها یاد گرفتم، آن‌ها تاریخ فوتبال را نوشتند و جاودانه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha