۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85140591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوشه پوشاک خوزستان نیاز به نشان تجاری واحد دارد

۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبر: 85140591
خوشه پوشاک خوزستان نیاز به نشان تجاری واحد دارد

اهواز- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: خوشه صنعتی پوشاک استان نیاز به نشان تجاری واحد و ایجاد بازار مشترک با کشورهای دیگر دارد.

به گزارش ایرنا علی مهدی پور چهارشنبه در نشست با اعضای خوشه صنعتی پوشاک استان بیان کرد: تفکر مثبتی در حوزه حمایت از صنایع کوچک و متوسط به ویژه افزایش اشتغال خانگی وجود دارد که می‌تواند توسعه خوشه صنعتی استان را درپی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت مطلوبی در تولید پوشاک صنعتی و غیر صنعتی در استان وجود دارد اظهار کرد: اشتغالزایی در خوشه پوشاک استان علاوه بر اشتغالزایی نقش تأثیرگذاری در اقتصادی منطقه دارد.

مهدی پور با تاکید بر اینکه خوزستان استانی صنعتی است ادامه داد: برای تولید پوشاک کارکنان صنایع می‌توان از واحدهای تولید پوشاک درون استان استفاده کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های خوزستان در ادامه به ضرورت وجود مکانی برای خوشه صنعتی پوشاک استان اشاره کرد و افزود: تعیین چنین محلی به منظور ثبت یک نشان تجاری خاص در استان ضروری است.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع همگن نساجی و پوشاک استان در این نشست با اعلام آمادگی برای همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان به منظور ارتقا کیفیت و ثبت نشان تجاری واحد پوشاک استان گفت: تعیین موقعیت مکانی مناسب برای فعالیت خوشه صنعتی پوشاک از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرامرز احمدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه صنعت پوشاک از جمله صنایعی است که توسعه آن زمان براست افزود: از مؤلفه‌های مهم فعالیت در این حوزه، نیروی متخصص است تا بتواند یک واحد تولیدی پایدار ایجاد کند.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه هزینه تولید بالا است لذا برنامه‌ریزی ها در این زمینه باید به صورت دقیق و حساب شده باشد.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha