۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85140648
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷۰ هزار دانش آموز خوزستان به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: زمینه اعزام ۱۷۰ هزار دانش آموز استان در قالب اردوی راهیان پیشرفت در تابستان امسال فراهم شده است.

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد چهارشنبه در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت " حسنی" در تالار امام رضا (ع) نفت اهواز بیان کرد: اردوی راهیان پیشرفت از سال گذشته در استان شروع شده و به منظور آشنایی دانش‌آموزان دوره متوسطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در بخش تولید، صنعت و اقتصاد به اردو اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی همواره در حال رشد است افزود: یکهزار و ۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال برای دانش آموزان راه اندازی شده و مباحث علمی، دینی، اعتقادی و تربیتی در این پایگاه‎‌ها آموزش داده می‌شود.

حمیدی نژاد با بیان اینکه پیش بینی شده ۵۰۰ هزار نفر در این پایگاه‌ها آموزش ببینند ادامه کرد: مقرر شده در تابستان امسال تعدادی از دانش آموزان استان برای زیارت حرم امام رضا (ع) اعزام شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طرح اوقات فراغت "حسنی" زیر نظر نماینده ولی فقیه، با حمایت استاندار خوزستان و همکاری سپاه در تابستان امسال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح حسنی ویژه دانش آموزان دختر است افزود: در قالب این طرح مهارت‌های زندگی، مسائل اخلاقی و عقیدتی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بالغ بر چهار هزار نفر در اردوی راهیان پیشرفت شرکت کردند.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha