۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85140762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: ورزش والیبال نماد خودباوری ایرانی‌هاست

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: رشته ورزشی والیبال در ۲ دهه گذشته نماد خودباوری ایرانی‌ها بوده و موجب ارتقای اعتماد به نفس ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز چهارشنبه در آئین افتتاحیه دوره مربیگری سطح یک والیبال در سنندج اظهار کرد: فدراسیون و بازیکنان در تیم ملی والیبال نشان دادند که به جایگاه‌هایی توان رسیدن داریم که پیش از آن آرزو بود.

وی افزود: رسیدن به قله آسیا و چند تیم برتر دنیا نماد اعتماد به نفس و موفقیت
پیشگام و الهام بخش همه رشته‌های ورزشی همه ملت ایران است.

استاندار کردستان یادآور شد: در کردستان از ظرفیت حضور تیم‌ها و اردوهای ورزشی استقبال می‌کنیم.

زارعی کوشا تاکید کرد: این استان را باید از نو شناخت چرا که شناخت عمیقی از کردستان وجود ندارد و ابتلاء به جنگ تحمیلی و مسائل دیگر باعث شده است این استان چندان شناخته نشود و عایدی چنین دوره‌هایی باعث می‌شود تا میهمانان مبلغ این استان باشند.

وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این دوره مربیگری باعث شود انگیزه و علاقمندی بیشتری نسبت به والیبال در استان شکل بگیرد که شاهد دوره‌ها، اردوها و بسترهای ورزشی بیشتری باشیم.

مهتاب رئیس هیأت والیبال کردستان هم در این نشست اظهار کرد: این دوره مربی گری برای اولین بار در غرب کشور به همت فدراسیون و تعامل مسؤولان استان در کردستان برگزار می‌شود.

تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۴۵ نفر است که از این تعداد ۱۰ نفر از ملی پوشان اسبق تیم والیبال ایران، پنج نفر نیز از خارج کشور و مابقی از استان‌های سراسر کشور حضور دارند.

با اعلام فدراسیون والیبال، این دوره، نخستین کلاس مربیگری سطح یک بین‌المللی در سال ۱۴۰۲ در ایران است که شرط حضور در آن دارا بودن مدرک لیسانس و مدرک مربیگری درجه یک ملی، ۲ سال سابقه همکاری با هیأت والیبال با آخرین مدرک مربیگری، فعالیت در عرصه مربیگری به صورت فعال و گذراندن ۳۰ ساعت دوره دانش افزآیی طی دو سال گذشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha