۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85140860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان رونمایی شد

۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱
کد خبر: 85140860
سومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان رونمایی شد

اهواز - ایرنا - سومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان با رویکرد جستاری در هویت شناسی تئاتر خوزستان روز چهارشنبه با حضور با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و جمعی از هنرمندان تئاتر خوزستان رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، سومین کتاب دیجیتال تئاتر خوزستان به همت ابوالقاسم غلام‌حیدر، نویسنده و هنرمند تئاتر خوزستان و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد خوزستان گردآوری شده است.

غلامحیدر در آئین رونمایی هدف از این کتاب دیجیتال را مکتوب کردن میراث تئاتر خوزستان، جلوگیری از نابودی آن و تهیه یک سند برای هنرهای نمایشی در زمینه‌های مختل. عنوان کرد.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حاشیه رونمایی از این کتاب دیجیتال با اشاره به اهمیت گردآوری تاریخ تئاتر خوزستان اظهار کرد: اگر این کتاب نیازهای جامعه هدف خود را پوشش دهد نسبت به چاپ آن اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا اولین کتاب دیجیتال نمایشنامه‌های خوزستان در اسفندماه ۱۳۹۶ به همت مدیر دفتر پژوهش‌های انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان رونمایی و در کل کشور منتشر شد.

دومین کتاب الکترونیکی تئاتر خوزستان نیز که از دستاورد علمی و پژوهشی دو دوره انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و حاوی بیش از پانصد نمایشنامه از چهار دهه فعالیت چهار نسل از نویسندگان استان خوزستان از سال ۱۳۶۰ تا سال ۱۴۰۰ است دی ماه ۱۴۰۱ رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha