۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85140866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال مردم عراق از سریال‌های مذهبی

تهران-ایرنا- مدیر شبکه الفرات عراق از استقبال خوب مردم عراق نسبت به پخش سریال‌های تلویزیونی با موضوع دینی و مذهبی خبر داد.

به گزارش ایرنا، «محمد الشیخ الزینی» روز چهارشنبه در جریان بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه الفرات عراق از سریال‌های «مختارنامه»، «یوسف پیامبر (ع)، «ولایت عشق» و «مریم مقدس» به عنوان برخی مجموعه‌های نمایشی محبوب در عراق نام برد.

مدیر عامل سازمان رسانه‌ای الفرات گفت: سریال‌های با محتوای مذهبی جزو پرمخاطب‌ترین آثار دینی در عراق به شمار می‌رود.

وی محور اصلی فعالیت‌های این شبکه را با موضوع فعالیت‌های دینی و مذهبی دانست و اوج فعالیت سازمان متبوعش را پوشش گسترده راهپیمانی میلیونی اربعین دانست.

وی گفت که دفتر نمایندگی این شبکه در شهر مقدس قم فعال است و نسبت به تولید محتواهای مذهبی برای مخاطبان شیعی در عراق اهتمام دارد.

مؤسسه رسانه‌ای الفرات دارای یک شبکه تلویزیونی، یک شبکه رادیویی و یک خبرگزاری است. شبکه تلویزیونی الفرات در سال ۲۰۰۴ میلادی تأسیس شده است.

هیأتی متشکل از مدیران و سردبیران و فعالان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران با هدف آشنایی و گسترش همکاری با رسانه‌های عراقی سه شنبه شب به بغداد رفته است.

این سفر که به میزبانی جریان حکمت ملی عراق انجام شده است با هدف توسعه و تقویت همکاری‌ها و آشنایی فعالان رسانه‌ای کشورمان با ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور عراق انجام شد.

دیدار با سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق و بازدید از برخی رسانه‌های عراقی از جمله برنامه‌های این سفر سه روزه اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha