۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۶:۳۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85141020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند، در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی به ظرب گلوله آنها به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، بامداد امروز (پنجشنبه) در جریان تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به شهر نابلس، یک جوان فلسطینی یه شهادت رسید.

منابع درمانی در بیمارستان النجاح نابلس از شهادت این جوان به نام «خلیل یحیی العنیس» از اهالی اردوگاه العین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

«احمد جبرئیل» رئیس مرکز امداد هلال احمر نابلس گفت: ۲ جوان دیگر فلسطینی بر اثر اصابت گلوله جنگی از ناحیه سر و پا مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

وی افزود: یک جوان دیگر نیز بر اثر زیر گرفتن خودروی نیروهای اشغالگر مجروح شد و ۱۷۰ نفر دیگر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند.

نظامیان صهیونیست بامداد پنجشنبه با خودروهای زرهی و ادوات جنگی و با هدف تخریب منزل اسیر «اسامه الطویل» به نابلس یورش بردند و با نیروهای مقاومت فلسطین و اهالی منطقه درگیر شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه «عقبه جبر» واقع در اریحا یورش بردند و با نیروهای مقاومت فلسطین درگیر شدند.

این گزارش می‌افزاید، نیروهای مقاومت فلسطین نظامیان صهیونیست را در اردوگاه عقبه جبر هدف گلوله و بسته‌های انفجاری قرار دادند.

پیش تر کانال ۷ رژیم صهیونیستی از وقوع ۱۲۴ عملیات تیراندازی در کرانه باختری و قدس اشغالی طی ماه گذشته میلادی (می) علیه صهیونیست‌ها خبر داده بود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha