۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85141199
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور در منزل شهید مرزبانی «مهدی احمدی» حضور یافت

بجنورد- ایرنا- وزیر کشور امروز (پنجشنبه) در منزل مرزبان شهید «محمدمهدی احمدی» حضور یافت و با خانواده این شهید ابراز همدردی کرد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی در بدو ورود به خراسان شمالی پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در منزل شهید احمدی حضور یافت.

وزیر کشور در دیدار با خانواده شهید احمدی با تاکید بر لزوم تبیین ارزش های شهادت گفت: زمانی که فردی در چنین سنی به جایگاهی والا دست یابد جای تبریک دارد.

وی افزود: این شهیدان خیلی شجاعانه با دشمنان مقابله کردند و مقاومتی مردانه از خود بر جای گذاشتند. اگرچه دشمن توطئه های زیادی برای نظام داشته ولی به خاطر مقاومت همین شهیدان کشور حفظ شده است.

وحیدی عنوان کرد: حفظ یاد و خاطره شهدا وظیفه ای همگانی است و ما باید نسبت به این امر اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا شهید محمدمهدی احمدی، سرباز وظیفه اهل خراسان شمالی روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ در درگیری‌های مرزی با نیروهای طالبان در استان سیستان و بلوچستان به مقام شهادت رسید.

این سرباز وظیفه اهل روستای "گُلی" از توابع شهرستان بجنورد است که حین حراست از مرزهای کشور و در شرایطی که فقط سه روز از دوره خدمت او باقی مانده بود به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، بررسی پروژه‌های ناتمام ملی در خراسان شمالی و بررسی وضعیت مناطق سیل زده این استان از برنامه های سفر وزیر کشور به این خطه است.

استان خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت به مرکزیت بجنورد در شمال شرق ایران است.

این استان در سال ۱۳۸۳ پس از تقسیم خراسان بزرگ به سه استان در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha