۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85141291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس قزوین و مازندران خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین، سردار"علی ابراهیمی" روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ازانتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر جاساز شده در یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در شهرستان "رامسر" استان مازندران توسط یک نفر از قاچاقچیان مطلع و اقدامات لازم برای دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: باهماهنگی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران خودرو مورد نظر در شهرستان "رامسر"شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران پلیس پس از توقف خودرو ودر بازرسی به عمل آمده از آن، ۵۱ کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: یکی از شعارهای اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

توقیف محموله سیگار و توتون قاچاق دربوئین زهرا

جانشین انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و کشف بیش از ۹ هزار پاکت و توتون قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"داود عبدالمالکی" در این خصوص اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵، حامل دخانیات قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا به محور تردد خودرو اعزام شده و به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: قاچاقچیان پس از عدم توفیق در فرار از دست ماموران، خودرو را در حاشیه یکی از جاده های فرعی رها کرده و از محل متواری شدند.

سرهنگ"عبدالمالکی" با بیان اینکه در بازدید از خودرو هشت هزار و ۷۰۰ پاکت سیگار و ۳۹۰ پاکت توتون قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال برآورد شده است.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بویین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۵ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "وجیه الله عبدی" در این خصوص اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "بویین زهرا" در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح پس اخذ دستور قضائی به مناطق و مخفیگاه های شناسایی شده اعزام و در بازدید از آن ها ۳۵ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه توقیف ۶ دستگاه خودرو متخلف و کشف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی از دیگر توفیقات اجرای این طرح بود، یادآور شد: در بازدید ماموران از مخفیگاه های شناسایی شده ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha