بالگرد اورژانس برای نجات بانوی روستایی در نیشابور به پرواز درآمد

مشهد- ایرنا- معاون مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: برای نجات بانوی ۳۷ ساله ساکن روستای «برزنون » نیشابور، بالگرد اورژانس ۱۱۵ این شهرستان به پرواز درآمد و این بیمار به بیمارستان منتقل شد.

سید حمید حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال تماس از درمانگاه برزنون با مرکز ارتباطات اورژانس نیشابور در ساعت ۶ صبح امروز مبنی بر تشنج مکرر یک بانوی بیمار، آمبولانس اورژانس جاده‌ای برزنون به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت خطرناک بیمار و نیاز به انتقال فوری وی به بیمارستان، بالگرد اورژانس به محل پد برزنون اعزام شد و بیمار تحت مراقبت برای درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان منتقل شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: با توجه به اهمیت انتقال فوری بیماران و مصدومین به بیمارستان، احداث پدهای بالگرد در روستاها می تواند در نجات بیماران بسیار کمک کننده باشد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha