تهیه بانک اطلاعاتی و احصای مشکلات در دستور کار مدریت شهری قصرشیرین است
نمایی از شهر قصرشیرین

قصرشیرین- ایرنا- شهردار قصرشیرین گفت: تهیه بانک اطلاعاتی و احصای مشکلات به منظور توسعه شهر و هم فکری و هم افزایی در دستور کار مدیریت شهری قصرشیرین است تا بتوانیم انتظارات شهروندان را برآورده کنیم.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، «صابر حیدری» در دیدار با خبرنگاران رسانه ها و جمعی از روزنامه نگاران و فعالان فضای مجازی با اشاره به نقش رسانه ها و کارکرد رسانه ها، افزود: یکی از کارکردهای اصلی رسانه پل ارتباطی بین دستگاه های اجرایی و مردم برای بیان مشکلات و ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده است که می تواند به عنوان یک ابزار توانمند و اثرگذار عمل کند.

وی اظهار کرد: برای تحول قصرشیرین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی خواهد شد چون قصرشیرین به فراخور نام و با توجه به اینکه مسیر اصلی اربعین حسنی و تردد زوار به کربلای معلی و عتبات عالیات است برخوردار نیست از این رو می توانیم با همفکری و برنامه و با توجه به حجم گسترده امکانات و تعامل گرایی قدمی برای برخورداری این شهرستان برداریم.

شهردار قصرشیرین از مهمترین برنامه های خود را استفاده از همفکری صاحبان فکر و رسانه ها و ظرفیت و توان سازمان های مردم نهاد برای تحقق اهداف ترسیم شده بیان کرد.

تهیه بانک اطلاعاتی و احصای مشکلات در دستور کار مدریت شهری قصرشیرین است

حیدری ادامه داد: نصب تمثال مشاهیر قصرشیرین در سردرب یکی از بوستان های شهری، زیباسازی سطح شهر و نصب المان ها، ایجاد بازار روز، نهضت آسفالت و راه اندازی کارخانه آسفالت، راه اندازی کارخانه یخ با توجه به اربعین، توسعه پارک ها و سنگفرش ها و درختکاری با درختان مثمر و گرمسیر، ایجاد فرهنگسرا، ایجاد پایانه مسافری، تعیین تکلیف و دیوار کشی زمین های متروک و رها شده و تلاش برای ایجاد شهرک مشاغل از مهم ترین برنامه هایی است که آن را با جدیت دنبال خواهم کرد.

وی گفت: امید است با تعامل با اعضای شورای اسلامی شهر و استفاده از نظرات و پیشنهادات صاحبان فکر بتوانیم گامی مثبت برای تحول چهره قصرشیرین برداریم.

در این جلسه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی مهمترین مشکلات و نیازمندی های سطح شهرستان را بیان کردند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha