طرح‌های نیمه‌تمام ویژه خدمات‌دهنده به خانواده معظم شهدا تکمیل می‌شود

نوشهر- ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طرح‌های نیمه تمام عمرانی و زیرساختی ویژه خدمات‌دهنده به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در کشور تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از طرح توسعه، بازسازی و بهسازی هتل کوثر رامسر افزود: این قشر از جامعه خانواده های سالمندی هستند و باید از این فرصت مدیریتی برای خدمت به این عزیزان استفاده کرد چرا که اکنون خداوند این توفیق خدمتگذاری را به ما داده و شاید فردا دیر باشد.

وی اظهار کرد: طرح های توسعه ای ویژه خدماتدهی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شامل هتل و متل سال ها در کشور به صورت نیمه تمام متروکه شده بود و متاسفانه به درستی از این امکانات استفاده نمی شد اما از یکی ۲ سال گذشته با یک عزم و اراده راسخ مسوولان امر این طرح ها را احیا و در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با قدردانی از مدیرعامل سازمان مجتمع های فرهنگی و سیاحتی کوثر خاطرنشان کرد : آنچه در بازدیدها دیده و گزارش شده مدیرعامل این سازمان و گروه های زیرمجموعه کارهای روی زمین مانده را به سرانجام رساندند و به عنوان نمونه می توان به احیای هتل خورشید هشتم مشهد و ملک شهر اصفهان و همین هتل کوثر رامسر اشاره کرد.

طرح‌های نیمه‌تمام ویژه خدمات‌دهنده به خانواده معظم شهدا تکمیل می‌شود

قاضی زاده هاشمی افزود : این مراکز اقامتی سرمایه ای بود که سال ها خاک می خورد و مورد استفاده خانواده های شهدا و ایثارگران که همه ما مرهون رشادت ها، ایثارگری ها و ازخود گذشتگی این شهدا، جانبازان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم، قرار نمی گرفت.

وی بیان داشت : امروز عزم و اراده دولت جهادی و مردمی به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام بوده و امیدوارم در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی بیشتر مسوولان امر بتوان مراکز اقامتی، رفاهی و خدماتی آنچه که در شان و منزلت خانواده عزیز جانبازان، شهدا و ایثارگران است آماده کرد و در اختیار آنان قرار داد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز به منظور آیین رونمایی از طرح توسعه بازسازی و بهسازی هتل کوثر به رامسر سفر کرده است.

طرح‌های نیمه‌تمام ویژه خدمات‌دهنده به خانواده معظم شهدا تکمیل می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha