رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از تلاش‌های ایرنا در عرصه اطلاع‌رسانی تقدیر کرد

شیراز- ایرنا- رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در عرصه اطلاع‌رسانی، گفت: یکی از مجموعه هایی که می تواند کمک شایانی به توسعه کشور کند، خبرنگاران هستند.

به گزارش ایرنا، محمدجواد عسکری پنجشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس با سجاد خسروانیان رییس و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد و جریان فعالیت‌های این رسانه قرار گرفت.

رییس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در این دیدار بیان کرد: در حقیقت خبرنگاران زبان گویای مردم و جامعه هستند و می‌توانند کمک زیادی به حل مشکلات مردم داشته باشند.

عسکری افزود: خود را ملزم به پاسخگویی به پرسش های خبرنگاران می‌دانم چرا که پرسش اقشار و گروه های مختلف جامعه است.

وی ادامه داد: همواره کوشیده ام که از هر فرصتی برای پاسخگویی به خبرنگاران به نماینده افکار عمومی هستند استفاده کنم.

رییس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۵۰ سفر استانی خود با هدف بررسی مسایل و مشکلات مردم، یادآور شد: تلاش کرده ام بتوانم در حوزه های مختلف، مشکلات مردم را حل و فصل کنم.

عسکری در ادامه به پرسش‌های خبرنگاران ایرنا استان فارس در بخش‌های مختلف پاسخ داد که مشروح این گفت و گو طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از تلاش‌های ایرنا در عرصه اطلاع‌رسانی تقدیر کرد

سجاد خسروانیان رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان فارس نیز در این دیدار ضمن بیان تاریخچه فعالیت این خبرگزاری، بیان کرد: ایرنا امروز به پایگاه اقشار مختلف مردم استان برای بیان مطالباتشان تبدیل شده است و می‌کوشیم با بیان مطالبات آنان در جهت رفع مشکلات جامعه گام برداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha