۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85141562
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اعضای باند ۴۵ سرقت منزل در البرز/مرگ کشاورز نظرآبادی بر اثر صاعقه

کرج -ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل با ۴۵ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت متوالی منزل در مناطق مختلف کرج با شیوه باز کردن درب منزل با کلید و دیلم، بررسی موضوع به صورت ویژه به پلیس آگاهی استان محول شد.

وی اضافه کرد: با اقدامات پلیسی سه سارق شناسایی و با بررسی سوابق آنها مشخص شد که این افراد از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل هستند.

سردار هداوند گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه متهمان شناسایی و در عملیات ضربتی ماموران، دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی به ۴۵ فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهرستان کرج اعتراف کردند و تاکنون تعدادی از مالباختگان این پرونده شناسایی و تلاش پلیس برای شناسایی سایرین ادامه دارد.

کشف میلیاردی اقلام تاسیساتی قاچاق در کرج

دستگیری اعضای باند ۴۵ سرقت منزل در البرز/مرگ کشاورز نظرآبادی بر اثر صاعقه

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف ۲۳۹ دستگاه رادیاتور و پکیج قاچاق از یک انبار در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "حسنعلی پارسافر" گفت: در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر نگهداری اقلام تاسیساتی قاچاق در یک انبار در مناطق مرکزی شهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۱۶ عدد رادیاتور و ۲۳ دستگاه پکیج خارجی قاچاق کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی در ساوجبلاغ

دستگیری اعضای باند ۴۵ سرقت منزل در البرز/مرگ کشاورز نظرآبادی بر اثر صاعقه

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و کشف بیش از ۲۸ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی" گفت : ماموران پلیس با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضایی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم خانگی، قطعات صنعتی، سیگار، روغن ترمز خودرو و دستگیری ۶ نفر در این خصوص شدند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برآورده شده است.

صاعقه جان کشاورز نظرآبادی را گرفت

دستگیری اعضای باند ۴۵ سرقت منزل در البرز/مرگ کشاورز نظرآبادی بر اثر صاعقه

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از جان باختن یک کشاورز ۲۸ ساله در یکی از روستاهای اطراف نظرآباد بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.

سرهنگ "فرج اله اسدالهی" اظهار کرد: در پی اعلام فوت یک کشاورز ۲۸ ساله در یکی از روستاهای اطراف نظرآباد بر اثراصابت صاعقه ، ماموران گشت انتظامی به محل اعزام شدند. وی افزود: در اثر اصابت صاعقه، یک کشاورز ۲۸ ساله که در حال کار کردن در زمین کشاورزی بوده جان خود را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد : جسد متوفی توسط ماموران اورژانس برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی گفت : هنگام بارندگی از طبیعت گردی خودداری و از تجهیزاتی همچون موتورسیکلت، تراکتور و وسایلی که هادی جریان الکتریسیته است استفاده نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha