۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85141581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده صومعه سرا در مجلس: نیکبخت قادر به بهبود وضعیت کشاورزی است

تهران- ایرنا- نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدعلی نیکبخت به‌عنوان وزیر پیشنهادی توان اداره وزارت جهاد کشاورزی را دارد و می‌تواند در تامین امنیت غذایی و نیازهای ضروری ارزاق مردم اثرگذار باشد.  

سید کاظم دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به شناختی که از نیکبخت دارم او فردی توانمند بوده و امید است این وزارتخانه را به عنوان وزارت مادر که زیر مجموعه‌های زیادی دارد و چشم کشاورزان و کارگران به این بخش دوخته شده به نحو احسن اداره کند.

وی گفت: نیکبخت می تواند در تامین مناسب نیاز ضروری مردم به کالاهای اساسی و ارزاق اثرگذار بوده و در شرایط حاضر حداکثر آرای مجلس را به‌عنوان وزیر پیشنهادی برای جهاد کشاورزی به دست آورد و کار خود را آغاز کند.

نماینده مجلس برای کسب آرا توسط نیکبخت از مجلس آرزوی موفقیت کرد و قول کمک داد و افزود: انتظار می رود نیکبخت درد واقعی مردم و کشاورزان را پیگیری کند و از کمک های لازم برای رفع مشکلات دریغ نکند.

دلخوش اظهار کرد: نیکبخت با وجود کارکنان زحمتکش و متعهد در این وزارتخانه و معاونانی که می تواند از بین این افراد کارشناس و متخصص انتخاب کند قادر خواهد بود کشاورزی کشور را از این وضعیت موجود خارج کرده و به سمت بهبود و رشد اقتصادی پیش ببرد.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha