۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85141987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قوه قضاییه به چهار میلیون مترمربع فضای اداری نیاز دارد

گرگان – ایرنا - معاون مالی ، پشتیبانی و رفاهی قوه قضاییه گفت: بر مبنای استانداردهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی، قوه قضاییه به چهار میلیون مترمربع فضای اداری نیاز دارد در حالی‌که فضای موجود ملکی در اختیار، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع است .

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، ابراهیم شاهرخیان روز جمعه در مراسم بهره‌برداری از مجموعه ورزشی دادگستری گلستان اظهار کرد: ۵۰ درصد فضای اداری مورد نیاز قوه قضاییه یا در دسترس نیست و یا استیجاری است که این کمبود، مشکلات زیادی را برای رسیدگی‌ها ایجاد کرده است.

وی افزود: یکی از اقداماتی که سعی می کنیم در قالب برنامه هفتم به صورت جدی دنبال کنیم ساخت فضاهای اداری مورد نیاز در یک برنامه زمانبندی پنج ساله است.

قوه قضاییه به چهار میلیون مترمربع فضای اداری نیاز دارد

معاون مالی ، پشتیبانی و رفاهی قوه قضاییه ادامه داد: اگر چه ۵۰ درصد فضای اداری قوه قضاییه درکشور ملکی نیست اما در گلستان با اقدامات خوب ۲ سال گذشته نسبت به استانداردهای دادگستری‌های کشور جایگاه خوبی دارد و جزو هشت استان اول است.

وی افزود: در حال حاضر مهم ترین برنامه ما در گلستان، تکمیل ساختمان دادگستری گنبدکاووس است که تلاش میکنیم تا پایان امسال این ساختمان افتتاح شود.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این مراسم گفت: سالن ورزشی که مورد بهره‌برداری قرار گرفت با مساحت هزار و ۲۵۰ متر مربع از مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به گلستان بود که در ۶ ماه آماده بهره برداری شد .

قوه قضاییه به چهار میلیون مترمربع فضای اداری نیاز دارد

حیدر آسیابی افزود: همکاران ما به ویژه قضات به علت حساسیت کاری برای حضور در فضاهای عمومی محدودیت هایی دارند و نیاز به چنین مجموعه ورزشی ضرورت داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha