۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85142038
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان تولید تئاتر صحنه‌ای در خراسان جنوبی منتشر شد

بیرجند - ایرنا - فراخوان تولید تئاتر صحنه‌ای با هدف حمایت از آثار نمایشی فاخر برای اجرای عمومی در خراسان جنوبی منتشر شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، این رویداد هنری با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: فراخوان تولید تئاتر صحنه‌ای از ۲۵ خرداد آغاز شد و آخرین مهلت ارسال طرح‌های نمایشی ۱۰ تیر امسال است.

مرضیه صابری با اشاره به پشتیبانی از تولید نمایشنامه و آثار نمایش صحنه‌ای در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: این رویداد هنری با همت انجمن نمایش استان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: دستیابی به ایده‌های ناب برای تولید و اجرای آثار نمایش صحنه‌ای هم در قالب نمایشنامه، هم در قالب اجرای آثار با کیفیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است لذا با همین نگاه این فراخوان در بخش استانی منتشر شد.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: چهار اثر نمایشی فاخر با محوریت آسیب‌های اجتماعی و با اولویت موضوع "جوانی جمعیت" برای اجرای عمومی انتخاب خواهند شد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۹۸۱۲۷۶۱۰ ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماه تلفن ۰۵۶۳۲۲۲۳۰۴۵ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha