برنامه‌ریزی‌های اقتصادی مبتنی بر تناسب بین درآمد و هزینه‌های مردم باشد

سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان گفت: برنامه‌ریزی اقتصادی از سوی مسوولان به گونه‌ای باشد که بین درآمد و هزینه‌های مردم تناسب ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه به دنبال متناسب‌سازی درآمد اقتصادی است و صبر انقلابی لازمه حل این مشکلات است.

وی با اشاره به سفر رییس‌جمهور به منطقه حساسی که حیاط خلوت استکبار بود، افزود: موفقیت‌های ایران خار چشم دشمنان است.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: روزی که استکبارگران به دنبال استعمار کشور بودند با نمایش ظاهری کشورها را وابسته خود می‌کردند و کوچکترین فناوری در اختیار آنها قرار نمی‌دادند، ایران اسلامی با وجود تحریم با سخت‌کوشی به دنبال بومی‌سازی انواع فناوری‌ها است.

وی افزود: ۱۰ سال قبل آمریکا دانشگاه‌های بزرگ ایران مانند دانشگاه صنعتی شریف را تحریم کرد تا علم در ایران پیشرفت نکند.

وی بیان کرد: اکنون علم تا جایی در ایران پیشرفت کرد که موشک فتاح مبتنی بر دانش‌بومی می‌سازد که با سرعت ۱۶ هزار کیلومتر بر ساعت اهداف را شناسایی می‌کند و چندین نقطه را همزمان می‌زند.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: ایران اکنون در مرحله اقتدار و قدرت است و ساخت موشک فتاح گواه این گفته است.

حجت‌الاسلام عبدوس اظهار کرد: دشمنان در دوره‌های مختلف ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سرمی‌پروراندند که همواره با حمایت ملت ناکام می‌شوند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: کشور در بخش‌های مختلف تولید علم پزشکی، نظامی، صنعتی و فناوری به دست متخصصان بومی در اوج اقتدار است و دشمن تحمل دیدن این موفقیت‌ها را ندارد.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ کانال تلویزیونی و ماهواره‌ای از سوی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال پخش برنامه است تا با بزرگنمایی مشکلات و القای ناکارآمدی، نارضایتی ایجاد کنند.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: اکنون ایران از کشورهای صادرکننده علم است و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه تحقق جهاد تبیین و اقناع افکار عمومی با اطلاع‌رسانی دستاوردها و تلاش‌ها برای خنثی‌سازی دسیسه‌ دشمنان یک ضرورت واجب است.

وی با اشاره به شهادت امام رضا(ع)، تصریح کرد: الگو قرار دادن سیره زندگی امام هشتم(ع) گره‌گشا از مشکلات است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به شرح خطبه ششم نهج‌البلاغه، افزود: نکات مهمی در زمینه حکومت اسلامی در این خطبه اشاره شده است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بر همان اساس اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha