۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1021
کد خبر: 85142059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تربت حیدریه: دیپلماسی دولت سیزدهم موفقیت آمیز است

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت حیدریه با موفقیت ارزیابی کردن دیپلماسی دولت سیزدهم گفت: تعامل سازنده با دیگر کشورها و پیشبرد برنامه توسعه کشور از جمله در حوزه صنعت هسته ای ثمره این رویکرد است.

حجت الاسلام سید محمد معلمی در خطبه های نماز جمعه امروز تربت حیدریه افزود: صنعت هسته ای که در دولت قبل با ریختن بتن و سیمان به تاسیسات آن تعطیل شد ؛ اکنون جان تازه و بیشتری گرفته است و کشورمان از موقعیت برتر با کشورهای قدرتمند ارتباط و مذاکره دارد.

وی اظهار کرد: سفر اخیر رییس جمهور به کشورهای ثروتمند آمریکایی در ادامه دیپلماسی موفق دولت سیزدهم است و انتظار می رود شرایط بهتری را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: طی دو سال اخیر این بخش در تربت حیدریه رشد خوبی داشت که فقط یک نمونه آن ۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای آبیاری مکانیزه زمین های کشاورزی با هدف افزایش تولید و کاهش مصرف آب است.

امام جمعه تربت حیدریه با یادآوری راه اندازی کشتارگاه صنعتی این شهرستان پس از ۹ سال انتظار افزود: توسعه کمی و کیفی واحدهای تولیدی گوشت سفید، قرمز و تخم مرغ در تربت حیدریه دیگر پیشرفت های حاصله بخش جهاد کشاورزی شهرستان است.

معلمی افزود: هزار هکتار زمین کشاورزی تربت حیدریه به روش نوین آبیاری مجهز شد و اکنون در این بخش رتبه اول خراسان رضوی را در اختیار داریم که موفقیت خوبی است.

وی در ادامه سخنانش از آنچه که عملکرد موفقیت آمیز شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه برای تامین نیاز آبی مردم شهرستان نامید تشکر کرد و گفت: باوجود تلاش های صورت گرفته برای جلوگیری از قطعی آب و ثبات ایجاد شده؛ جا دارد مردم با رعایت الگوی مصرف به کارشناسان و دست اندرکاران این حوزه کمک کنند.

وی تصریح کرد: بی توجهی به صرفه جویی در مصرف آب می تواند مشکلاتی برای عموم مردم پدید آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha