۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۷
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85142215
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خطیب مسجد الاقصی: رژیم صهیونیستی جرات اجرای طرح شوم خود را ندارد

تهران - ایرنا - خطیب نماز جمعه مسجد الاقصی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی هرگز جرات اجرای طرح شوم تقسیم زمانی و مکانی معراجگاه نبی مکرم اسلام (ص) را ندارد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از خبرگزاری فلسطینی شهاب، «شیخ محمد سرندح» خطیب مسجدلاقصی در جریان ایراد خطبه‌های نماز جمعه ضمن تاکید بر اهمیت حضور همیشگی در این مکان مقدس افزود: مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان است و قابل مذاکره و تقسیم نیست.

وی ضمن دعوت امت اسلام به تجدید عهد و پیمان با اولین قبله مسلمانان اظهار داشت: مسجدالاقصی باید کانون توجه امت اسلامی باشد به ویژه در این ایام که جمعیت بزرگی از مسلمانان برای انجام مناسک حج عازم بیت الله الحرام شده اند.

بر اساس این گزارش، ده‌ها هزار فلسطینی امروز نماز جمعه را در مسجد الاقصی واقع در شهر بیت المقدس اشغالی به جا آوردند.

در این پیوند، مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین از بیت المقدس گزارش داد که ۵۰ هزار تن از فلسطینیان ساکن کرانه باختری و اراضی اشغالی ۴۸ و شهر قدس در میان تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی خود را به مسجدالاقصی رساندند و نماز جمعه را با شکوهی هر چه تمامتر در این مکان مقدس اقامه کردند.

حضور ده‌ها هزار نفر از فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجدالاقصی در حالی انجام شد که شمار زیادی از نظامیان صهیونیست با استقرار در جای جای شهر قدس و اطراف مسجدالاقصی، تدابیر امنیتی شدیدی در این مکان‌ها اجرا کرده بودند.

بازداشت جوان فلسطینی به بهانه تلاش برای انجام عملیات مقاومتی

خبر دیگر از فلسطین اشغالی اینکه نظامیان صهیونیست یک جوان ۱۶ ساله فلسطینی به نام «محمد نسر سوالمة» را به اتهام تلاش برای انجام عملیات مقاومتی در شهر اشغالی «لد» بازداشت کردند.

خطیب مسجد الاقصی: رژیم صهیونیستی جرات اجرای طرح شوم خود را ندارد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) ادعا کرد که این جوان در صدد انجام عملیات استشهادی در واکنش به حملات مکرر صهیونیست‌ها به شهر نابلس در هفته‌های اخیر بوده است.

حمله اشغالگران صهیونیست به شهر الخلیل

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی امروز جمعه به بخش‌های مختلف شهر الخلیل در کرانه باختری حمله کردند.

خطیب مسجد الاقصی: رژیم صهیونیستی جرات اجرای طرح شوم خود را ندارد

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطین، نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل با یورش به منطقه «عصیده» در «بیت امر» با فلسطینیان ساکن این منطقه درگیر شدند.

اشغالگران صهیونیست با شلیک گلوله‌های گازی و جنگی و صوتی دست به سرکوب فلسطینیان زدند که در پی این تجاوزات ده‌ها فلسطینی هدف گلوله قرار گرفته و زخمی و دچار تنگی نفس شدید شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha